Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Lancer Sportback '08

Filluar nga Mits, Prill 01, 2013, 10:01:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mits

Ik wil niet veel aan mijn Lancer Sportback veranderen, maar 'm toch iets persoonlijker maken. Dus hier mijn to do lijstje met dingen die ik wil opleuken. Bijzonder blijft die auto toch al wel, want ik zie 'm nog steeds niet veel op de weg  :P


To do lijst:
- interieurverlichting blauw maken (zelfde kleur als auto buitenzijde)
- winterbanden op zwarte velgen
- zijwindschermen voor en achter
- aerodynamische ruitenwissers voor
- alu kleur spiegelcovers
- Ralliart embleem achter, i.p.v. Mitsubishi tekstembleem
- logo voorzijde zwart maken (is nog een twijfelgevalletje)


Extra ideëen gaandeweg:
- initialen van mezelf en mijn vrouw op frontknipperlichten en versnellingsbak omlijsting binnenin
- alu kleur antenne
- racegaas achter voorgrille
- Ralliart embleem voorzijde


Foto's voeg ik bij zodra iets af is.

4Koen63

Altijd leuk, je auto net iets meer naar je eigen smaak personaliseren :)
Veel plezier ermee... Die Ralliart plak-embleempjes staan "gewoon" op Marktplaats ;)

Mits

#2
Thanks! Ralliart embleem is in bestelling via ebay  ;)


Foto's uploaden lukt ff niet. Ik krijg de hele tijd de melding "uploadmap zit vol". Mijn foto's zijn wel onder die 128 kb. Doe ik iets fout, of is er een tijdelijke technische hick-up?

>>> .... Heb het antwoord gevonden .... http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,5377.0.html Dus foto's, here they come!

Mits


Mits

Nog zonder zijwindscherm


Mét zijwindschermen, vind ik nu toch wel "dikker" geworden maar niet té. Dus ben er blij mee  :D
Overigens zeer eenvoudig te monteren. Even goed schoonmaken met wasbenzine, plakstrip verwijderen, even met beleid erin duwen en klemmetjes ertussen. Klaar!



Mits

Nieuwe "slappe" aerodynamische ruitenwissers vóór

Mits

En de laatste update met foto zover: het geheel op zwarte 16" velgen met winterband.
Hopenlijk ergens binnenkort weer de alu 18" Mitsusbishi velgen met zomerband eronder. Laat de lente maar beginnen!

kaya design

ziet er goed uit man, lkkr bezig.


vind die window visors ook egt iets dat de wagen afmaakt.
heb ze zelf ook op mijn colt zitten en het geeft net dat beetje xtra styling + dat ze f*king handig zijn

Mits

#8
Kleinigheidje uitgevoerd: initialen van mijzelf en mijn vrouw op de zijknipperlichten geplakt en ook bij de versnellingspook binnenin. Weer wat persoonlijker  ;) 





Switcher

Goed bezig man; hij ziet er lekker racey uit en mooie kleur ook!

Wat dacht je ervan om het logo misschien zwart-metallic of zwart-carbon te maken?

Mits

Dankje! Ben zelf ook weer blij met dit kleinigheidje.
In mijn projectje is het zwart maken van het frontlogo wel een idee. Wil echter niet het orgineel zwart maken, maar een ander logo gebruiken.


Heb jij een idee hoe dat frontlogo vastzit? Met alleen maar lijm, of ook pinnetjes?
En heb je zelf al ervaring met het zwart (al dan niet metallic ofwel carbon) maken? Ik leer graag zonder zelf te hoeven experimenteren  :)

Switcher

Voor zover ik weet zit met pinnetjes maar veel vervangende onderdelen die ik kan vinden bij mijn tuners/resellers zijn allemaal met dubbelzijdig tape geleverd.

Heb ook geen idee hoe de mijne vastzit op dit moment; zal van de week eens onder de kap duiken als het lukt want in mijn geval is de bedoeling om de auto zwartopzwartopzwart te gaan maken.


Mits

Citim nga: Switcher ne Prill 07, 2013, 09:53:58 MD
Voor zover ik weet zit met pinnetjes maar veel vervangende onderdelen die ik kan vinden bij mijn tuners/resellers zijn allemaal met dubbelzijdig tape geleverd.

Heb ook geen idee hoe de mijne vastzit op dit moment; zal van de week eens onder de kap duiken als het lukt want in mijn geval is de bedoeling om de auto zwartopzwartopzwart te gaan maken.


Hou me maar op de hoogte a.u.b. van je bevindingen onder de motorkap. Aardig voornemen om je auto verder zwart-op-zwart te maken !

Mits

Weer wat van de lijst af. Eindelijk is het goed genoeg weer voor de zomerbanden en heb ook maar gelijk de alu spiegelcovers gemonteerd  :) . Heb ik besteld vanuit Engeland (scheelde zo'n €80) en laten meenemen door een vriendin van mijn vrouw, die toevallig in London woont. Want ze leverden niet buiten Engeland...

Het resultaat:








Chaoth

Ziet er netjes uit hoor ;)

Ja sl je de dealerprijzen soms ziet... :o