Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project: My first FTO

Filluar nga MiTsU, Shkurt 27, 2013, 10:02:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Prowler

Kijk! Gelukkig dat ze het probleem hebben kunnen vinden en oplossen.


Heel veel plezier met het rijden :D

4Koen63

#16
Hehe ik heb 'm vrijdagavond in de loods nog zien staan :)
Mijn auto was er afgelopen weekend voor een paar kleine dingen. FTO rijdt lekker haha (we zijn met de FTO van de loods naar huis gereden) :P
Mooi dat het probleem weer is opgelost, heeft een hoop tijd in gezeten..

MiTsU




Haal je je auto op zit er opeens een sticker op je ruit hahahaha  :P . Ook nog ff de olie laten verversen en een flush laten uitvoeren. Was wel weer wennen rechtsgestuurd rijden maar het was een lekker ritje naar huis. Wel vreemd dat mensen naast je komen rijden en dan gaan kijken. Dat ben je niet gewend als je daily ride een ASX is  :P

@4Koen63: wat een luxe een FTO als taxi  ;)

4Koen63

Hehe ja heerlijke taxi :) Geniet er van! :D

MiTsU

Nu de FTO weer goed start ga ik eens op zoek naar een bedrijf om de koplampen te laten polijsten. Heel storend twee van die doffe ogen die je aan kijken  :P

4Koen63

Haha ja dat viel me ook op :P Maar daar staat ook genoeg van op Marktplaats, bedrijven die hun service daarvoor aanbieden. Misschien ook bij jou in de buurt ;)

Super Top

Probeer dit middel. Is er onderandere voor gemaakt om doffe koplampen te herstellen.
http://carclean.nl/product/Meguiars/PlastX_Clear_Plastic_Cleaner_Polish_296_ml_G12310_100082

Ik weet niet waar je woont. Ik heb wel de juiste polijstmachines om het mee te doen als het met de hand niet wil lukken.
Scheelt weer een stuk dan wanneer je het een bedrijf gaat laten doen.


Is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Ik heb ook al mijn car cleaning spullen vandaan.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

MiTsU

#22
@Super Top: bedankt voor het aanbod maar volgens mij wonen wij wel een aardige stuk van elkaar vandaan. Ook moet je de koplampen na het polijsten behandelen met een nieuwe laag coating tegen UV straling anders worden ze weer heel snel opnieuw dof.

Super Top

Koplampen mee pakken als je de auto in de wax zet zou moeten helpen.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

MiTsU

Ik ben vandaag ook begonnen met het vinden van een goed en betaalbaar lasbedrijf die de roestplekken aan de chassisbalken kan aanpakken.  Als jullie TIPS hebben dan hoor ik het graag...

xchristox


MiTsU

Misschien wel handig om te melden  :) Ik woon in Dordrecht (Zuid-Holland) maar voor een goed adres ben ik best bereid ff een stukkie te rijden.

MiTsU

#27
Aankomende week gaan we ff bij een langs garage om te kijken of ze het laswerk aan de FTO kunnen/willen doen. Ze restaureren zelf Fiat 500's dus ervaring met lassen hebben ze wel.  ;) Vandaag ook nog ff met de FTO op pad geweest met zoonlief maar die vond de FTO geloof ik niet zo boeiend  :P


4Koen63

Haha ja hij had natuurlijk ook nie zo'n spannend uitzicht! :D

MiTsU

Vandaag ff wat ringetjes besteld om het dashboard wat op te vrolijken.