Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Shinall Colt Cao

Filluar nga Shinall, Mars 09, 2012, 11:15:34 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Shinall

Zilver? hahaha, ik ga eens kijken of die kleur lukt in photoshop, ik blijf het een lastige keus vinden :P
Me velgen denk ik dat ik hoogglans ga doen maar, geen mat :P
Ga er aan beginnen als ik een paar dagen vrije tijd heb en als het lekker weer is  ;)

Shinall

#31
Zoo! Na enige tijd is er veel verandert, namelijk ik heb een andere auto! En het is.......


Een Colt GLXi Cao 1.6!
Ziehier mijn nieuwe aanwinst



Zo kocht ik hem, in goede staat, ik tel 3 a 4 kleine deukjes en wat schaaf/krasjes, verder niks op aan te merken!
120.000 op de teller
elektrische ramen en spiegels.


Ondertussen is mijn oude Colt al weg, maar heb ik alle waardevolle dingen overgezet:
Remus einddemper
Nieuwe lambdasonde
OZ Racing 15" Supertourismo velgen met nieuwe banden.
Pioneer boxensetje
Audio installatie.
Ruitenwissers  :o
En verder wat interieur dingetjes die ik miste of die in betere staat waren  8)
Nu is hij top in orde niks op aan te merken hihi.
En dit alles ben ik in totaal 200 euro mee kwijtgeraakt; de nieuwe gekocht voor 500 euro en de oude verkocht voor 300


Zo staat hij er nu bij;




Ook zit er een elektrisch dak in, maar deze zit dicht gekit  >:( , waarschijnlijk is de vorige eigenaar zo stom geweest om de afwatering niet na te kijken waardoor hij ging lekken (er zitten vlekken in de stoelen) dusja hier een foto dan.

Hij is rondom dicht gekit, lekt in ieder geval niet maar denken jullie dat het mogelijk is dit te repareren?
gewoon de kit eraf pulken en kijken of ie nog werkt?, de motor toont nog wel enige vorm van leven, maar komt uiteraard niet ver  :P


Heb er al weer grote plannen mee,
Ramen blinderen rondom incl zonneband.

Velgen plamuren en wit spuiten.
Ultra Racing 4 points Veerpootbrug vóór
KOMO Hoodlifts
Cyborg kit: Spoiler, Sideskirts en Front bumperlip
A'pexi Powerfilter droog type, 3" uitgang

Bi Xenon set 35 W 8000K
CAI van Honda Prelude/Accord passen en meten, anders universeel setje €60,-

Gedaan:
Interieur set CJO 2002 Blauw/zwart
OEM wind visors van HKS performance

Dak repareren  :-\ 

Dit was het tot zover!


Grtz Shin



Djogum

#32
Ik zag hen vanmorgen al staan! Leuke bak.
Die colt air intake is universeel. Ik heb zelf een adapter gemaakt voor de lmm.
heb ook nog een compleet interrieur liggen voor van achteren. ;)
Stuur straks ff berichtje dan kom ik ff langs straks of vanavond!

Gr. Jochem

Shinall

#33
Zooo weer een update  ;D


Gister interieurset wezen halen van Danny. afkomstig uit een Cjo uit 2002 toch Danny? :p
gaf meteen een veel sportievere look


Zo was hij na een grondige schoonmaakbeurt :p

En zo ziet het er nu uit  8)



Even voor de nieuwsgierigen, Het interieur van de Cjo is dus toepasbaar op de Cao. alleen de achterbank verijst wel enige modificaties en  improvisatie, maar goed te doen. Bij de Cao zit er onder de rugleuning zon metalen plaatje met een haakje eraan, (waar de achterbank niet eens ingrijpt), dit plaatje moet je een beetje buigen en slijpen en daarna monteren op de buitenste scharnierpunten van de oude bank. zo grijpt dat haakje van de Cjo bank goed vast en blijft ie strak zitten.
Plaatje van het haakje:
Andersom voor de geliefden van het oude duffe cao interieur is de achterbank niet toepasbaar in de Cjo, maar ik denk niet dat er al teveel mensen zijn die dat willen  :P




Goed dat was het voor nu, voor de Colt Air Intake ga ik binnenkort even langs de sloop, want heb gezien dat de CAI voor een Honda Prelude of Accord, precies dezelfde bochten maakt als ik nodig heb, alleen de maten weet ik niet, dus ik ge eventjes meten in een honda en kijken ofie zou passen, zo nodig een beetje slijpen kan geen kwaad. Heb deze in gedachten: klikkerdeklik
en dan in het middelste stuk wil ik de LMM verwerken.
alleen nog even een adapter en nog een extra connecting hose :P


Dat was het weer! grtz!

DannyColt12v

Yep is een colt cj 2002 set ;)
Met een beetje aanpassen lukt het makkelijk :D

Space Star 1.6

netjes gedaan  :)  ik kan dat niet man !

Ukkie

Zo, ff niet gekeken maar een gehele auto swap, netjes hoor:-P kun je het verschil goed merken? Vast wel, goed ik zie wel wat je er nog meer op prutst :-P nu nog een gti swap? Xd

Shinall

Haha dankje! :p jaa zeer groot verschil, ben er echt blij mee! Haha een gti swap, nou voorlopig nog niet haha, ben wel van plan een poosje bij deze te houden, misschien een swap met die van Djochum dan :p die heeft nog een net 1.6 blok over nu :p

Djogum

nog niet over he, zit er nu nog in ;)

Shinall

Haha jaja weet ik, maar tegen de tijd dat ik aan een swap ga denken is hij er al wel uit denk ik  ;D

Shinall

#40
Zoo na een tijdje niks gedaan te hebben, is er vanochtend wat binnen gekomen :)


Een setje windschilden, ik heb ze meteen erop gezet:


[size=78%]

Ze zijn OEM kwaliteit, moest ze met twee clipjes vastklemmen aan de binnenkant.
Besteld bij J&J Automotive, voor 24 euro, binnen 6 dagen in huis, helemaal uit slowakije dus dat was goede service :)


Verder heb ik een LMM adapter besteld met 3" uitgang, en een A'pexi Powerfilter twv  130,[/size]- euro. Deze heb ik besteld op Ebay voor 38 euro, komt uit Maleisie, kan niet wachten tot hij binnenkomt.Binnenkort ga ik beginnen aan mijn velgen te repareren en spuiten :) Grtz

DannyColt12v


Ukkie

lekker hoor, goed bezig:p
zijn het wat goede windschilden? was eig. ook nog op zoek naar een paar..

Shinall

Citim nga: Ukkie ne Prill 18, 2012, 08:20:35 MD
lekker hoor, goed bezig
zijn het wat goede windschilden? was eig. ook nog op zoek naar een paar..

Thanks! ;) Jaa ze zijn OEM kwaliteit dus geen namaakspul, er zit een plakstripje aan de uiteinden, en je moet ze volledig achter je rubber haken, verder moet je er nog wat metlen clipjes tussen je rubber proppen om hem echt goed vast te klemmen. De pasvorm is bij mij perfect, en er zit in inkeping in zodat je zicht in de zijspiegels niet verstoord wordt ;) wel een aanrader, ze zijn ook een donkere tint zoals je ziet.

Grtz Shin

Shinall

#44
Zoo Weer ff updatje, Vandaag Xenon setje binnen gekomen, gister besteld dus dat was ook lekker snel :)
Het is een 8000K Bi Xenon setje afgeprijsd van €170,- naar €70,- dus die kon ik nie laten liggen (na het lezen van recensies dan ofc)


Een uurtje knutselen en het werkte  ;D  vooral een gepriegel achter de rechter koplamp, zelfs met je kvs reservoir eruit, kom je er lastig bij.
Maargoed hier de pics ;)



Zo heb ik de opstelling, ballasten een mooi plekkie gegeven :p hopelijk niet te warm maargoed.

En zo is het @ night ^^



Volgende week hopelijk nieuwe luchtfilter binnen  ;D


Grtz Shin