Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Shinall Colt Cao

Filluar nga Shinall, Mars 09, 2012, 11:15:34 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Ik haal mn lak altijd bij Ferwerda, ze zitten hier alleen in het noorden, maar denk wel dat ze versturen.
Lak is kwalitatief heel goed, en beslist niet duur.
Ze leveren op code, maar ze kunnen ook de lakkleur uitlezen.
Ik heb zelf hele goede ervaringen met die lak, en kleurverschillen heb ik daar nog niet gehad.






LINK

Shinall

Okee bedankt ik heb een offerte verstuurd via de mail, want ik kan niet via de site bestellen geloof ik, ben benieuwd wat ze rekenen ;)

Djogum

#17
Citim nga: Shinall ne Mars 10, 2012, 12:22:39 MD

Werd gister trouwens voorbijgescheurd door Djochum, phoee die trekt op! hahaha



::) :P

ik had wel zin in een sprintje, maar je ging snel een andere kant op..

Edit: voor die spuitbussen misschien Prosec ?

Eagle1982

Citim nga: Shinall ne Mars 11, 2012, 01:37:58 MD
Okee bedankt ik heb een offerte verstuurd via de mail, want ik kan niet via de site bestellen geloof ik, ben benieuwd wat ze rekenen ;)


En al bericht terug van gebr. Ferwerda?


Ukkie

Citim nga: Eagle1982 ne Mars 11, 2012, 12:53:18 MD
Ik haal mn lak altijd bij Ferwerda, ze zitten hier alleen in het noorden, maar denk wel dat ze versturen.
Lak is kwalitatief heel goed, en beslist niet duur.
Ze leveren op code, maar ze kunnen ook de lakkleur uitlezen.
Ik heb zelf hele goede ervaringen met die lak, en kleurverschillen heb ik daar nog niet gehad.

't is niet mn topic(A) maar toch bedankt eagle, heb zelf lekker met de verkeerde kleurcode zitten werken door de mensen van Autoshop Wassenaar te Lwd.. dus misschien dat ik hier dan toch eindelijk de goed code kan vinden!

Shinall

#20
Citim nga: Djogum ne Mars 13, 2012, 07:32:24 PD

::) :P

ik had wel zin in een sprintje, maar je ging snel een andere kant op..

Edit: voor die spuitbussen misschien Prosec ?


Haha, ja, je ging ook richting centrum :p weet niet waar je die wou trekken :P , maar volgende x is goed haha ;)
Prosec op de site zie ik geen autolakken verder ;)


Citim nga: Eagle1982 ne Mars 13, 2012, 04:50:55 MD
En al bericht terug van gebr. Ferwerda?


Nee nog niks, ik ga ze zometeen opnieuw bellen, afdeling schadeherstel nam niet op  :-\


Heb wat ander bedrijven in de buurt gebeld, ze schatten voor de prijs die ik kwijt ben zon 100-120 euro. dit is voor een halve liter metallic lak en halve liter blanke lak. echter vertelde het ene bedrijf dat het alleen metallic parelmoer is, en verdunt moest worden met 80%, en de ander had wel metallic, maar die kon alleen gespoten worden omdat het al watergedragen is. klopt deze prijsindicatie verder met jou ervaringen Eagle?


Eagle1982

Die prijs zal in de buurt komen, maar ik weet me nog te herinneren dat ik onder de € 100,- zat.

Djogum

industrieterrein is een perfecte locatie  ::) ;)

Shinall

Citim nga: Eagle1982 ne Mars 15, 2012, 04:53:35 MD
Die prijs zal in de buurt komen, maar ik weet me nog te herinneren dat ik onder de € 100,- zat.


Ik heb Ferwerda gebeld, ze schatten een euro of 90, maar daar zat dan ook een lakstift bij ;)
echter mogen ze niet particulier bezorgen, dus het hele verhaal gaat niet door ;)
Hij beveelde me wel een ander bedrijf aan, maar stond toen in de praxis, dus heb het niet opgeschreven en mijn geheugen liet me toch ook in de steek :/
Ik ga nog even zoeken ;) bedankt voor de tip in ieder geval.


Heb ondertussen alweer een nieuw plan om mijn velgen te repareren en wit te spuiten. Metaalplamuur en witte primer voor de diepe groeven is al aangekocht  ;D

Citim nga: Djogum ne Mars 15, 2012, 06:00:16 MD
industrieterrein is een perfecte locatie  ::) ;) 


hahaha, doe de volgende keer even seinen dan als je nog eens trek hebt  8)

groetjes Shin

Djogum

doordeweeks wel een op de hoofdpoort te vinden ;)

ook wel eens in mijn blauwe 626  ;)

Shinall

#25
Ik ben beetje bezig geweest in Photoshop, zit te twijfelen om de boel gewoon wit te maken, scheelt centjes en je hebt het gezeik met kleurverschil niet  ;)
Echter ben ik er nog niet uit en heb de mening van jullie nodig :P Ik heb wat voorbeelden van wat ik kan doen ;)










Witte velge ga ik zowieso doen ;)


Hopelijk hebben jullie een goed oog voor kunst hahaha

Djogum

ik zou zelf geen wit pakken in die combi, komt er niet mooi uit denk ik.
Misschien zwart ?


Shinall

Okee, nja de spoiler alleen wit :P ik kom er echt niet uit,
Zwart nee, ook al geprobeerd, maar dat komt helemaal niet mooi naar voren  :o
Tis een moeilijke kleur blauw om mee te sjoemelen zeg  :o


Voor de velgen zou ik ze Mat wit doen of niet?  :P

Lancer15gli

Geen wit doen op je dak en kofferbak en motorkap maar donker zilver richting titanium.
Heb vaak modelautos in dit kleuren schema gespoten en ziet erg vet uit!


Grtz ro

Space Star 1.6

laat lekker blauw ! en spolier zilver  ;D