Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse 2G facelift

Filluar nga Eclipse2G, Maj 06, 2011, 06:33:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 3 Vizitore po shikojne kete teme.

sibreneclipse2G

zeg wat ik me afvroeg he.


ik heb hier die orginele usa lichten liggen. kun je die zo aansluiten met dezelfde stekkertjes???op een europese eclipse?? en werkt die dan ook zo dat de hele unit rood verlicht word en mee knippert??


ben echt zo benieuwd want die lichten staan zooo gaaf he in het donker!!!!


succes






jesse2g

Citim nga: sibreneclipse2G ne Nentor 19, 2011, 02:14:29 MD
zeg wat ik me afvroeg he.


ik heb hier die orginele usa lichten liggen. kun je die zo aansluiten met dezelfde stekkertjes???op een europese eclipse?? en werkt die dan ook zo dat de hele unit rood verlicht word en mee knippert??


ben echt zo benieuwd want die lichten staan zooo gaaf he in het donker!!!!


succes

Jup

Eclipse2G

ja en nu met hulp van Nfx zometeen compleet! ;D
volgende week spoiler van een gs-t en de amerkiaanse zijspiegels!!
en dan voor het meeting seizoen bumper reflectoren wegwerken en dan samen met de kofferklep, spoiler en spiegels spuiten en dan alle meetings af tot de volgende winter vol ideeën haha :P

sibren hoe gaat het met je zoektocht naar een eclipse??
voor de zomer misschien haha?

sibreneclipse2G

Nou ik heb er eentje op het hoog....


Heeft 198.000 gelopen maar is in goede staat!!!! ( een knal rode )   alleen ik  spaar nog wat geld extra erbij als back up. trouwens mijn huidige auto heeft net een grote beurt gehad...  en ik heb besloten hem als dagelijkse auto te gebruiken. En in het weekend als mijn vriendin de punto gebruikt voor haar werk, rijd ik de Eclipse!!  ;)     Ik denk dat ik hem zo rond januari februari  heb.


Hee MAAR DE LICHTEN HEB IK AL     ;D ;D :D   

Chaoth

Grote beurt = voor rijke mensen :P

Eclipse2G

mooi man!
kunnen ze makkelijk hebben zit alweer op 201.000
op welke site ben wel benieuwd? anders even linkje posten
natuurlijk wel lid worden als de eclipse er is!!
dat is wel handig had laatst ook zo'n idee kon laatst goedkoop een autotje kopen met gesprongen distributieriem misschien als daily maar moest kiezen goedkopere daily of eclipse opknappen.
de keuze is denk ik wel duidelijk haha verder met het plan wat ik had toen ik hem kocht ;)
dat moet op een rode eclipse rode achterlichten.

Eclipse2G

Amerikaanse spiegels erop nu nog oranje haha
en kofferklep met gs-t wing
woensdag uitdeuken en monteren beter zwarte kofferklep als roest in de winter haha.
uiteraard foto's volgen maar pas na montage volgende week.
en dan nog schroefset gekocht
koplampen bestellen en na de winter spuiten maar! ;D

voor zover deze update!
Erwin

jesse2g


Eclipse2G

foto's moeten een week wachten uitdeuken kan pas volgende week :(

Chaoth

We hebben geduld hoor ;)










WIL NU FOTO'S ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P


Eclipse2G

sorry voor geen reactie
maar kofferklep was helaas niet zo uit te deuken dus dat word volgende maand herstellen en spuiten morgen afspraak maken met de spuiter en even koplampen gaan bestellen
RVS uitlaat binnen nu is het nog wachten op het spruitstuk. en dan ook monteren.

Ik heb eerdere problemen met mijn ABS bij dealer geweest diagnose: ABS computer kapot na uitlezen.
Had ik een andere ABS computer geregeld en nog niks dus balen van verkeerde diagnose bij mijn lokale dealer.
sensoren nagemeten niks...
moet nog kabelboom doormeten.
mijn vraag is iemand hier eerdere ervaring mee? Ik weet eerlijk gezegd ook niet of de andere ABS computer ingeleerd moet worden? hoop dat iemand info hierover heeft


Evo driver

Wat is je storing dan ?
Een abs computer hoeft niet ingeleerd te worden.

Heb ook een keer een tijd wezen zoeken bleek dat een sensor kortsluiting maakte. Maar dat kon je goed zien als je dus gaat rijden met de computer er aan.

Gr. remco

PS. ben jij er ook bij de neiuwjaarsmeeting ?

sibreneclipse2G

Balen man!!!!


Hoop dat je het snel kunt fixen!!!


Ik ben nog steeds aan het sparen en kijken voor een leuke rode eclipse! Maar het wordt zeker dit jaar dat ik er eentje aanschaf!!! :) ;)




groetjes sibren

Eclipse2G

Het abs lampje brand gewoon en bij de dealer van de vorige eigenaar hadden ze het over de sensor rechtsvoor maar die heb ik allemaal nagemeten en dat lijkt in orde te zijn. toen zeiden ze bij mijn dealer waarschijnlijk computer kapot die is nu dus vervangen en nog steeds storing.
als ik de auto start brand er helemaal niks en zodra ik rem stilstaand of rijdend gast hij branden. ik heb heel affentoe gehad dat hij wel een keer aansloeg dan was het lampje uit en dacht ik even noodrem om te testen, maar dat gebeurd nu eigenlijk niet meer.

alvast bedankt! Erwin

PS. Sibren, leuk word wel eens tijd ja haha! en diegene die je eerder zag?
staat nu een mooie zilvere GSX 2G is alleen niet rood...
maar heel verleidelijk ik twijfel ook nog