Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Vervanging sleutel Spacestar 2002

Filluar nga Masaru, Qershor 28, 2024, 06:46:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Masaru

Ik ben de bezitster van een Spacestar diamond versie uit 2002. Bijna 400.000 km. Maar nog steeds mijn trouwe auto. Nu zit ik met een probleem. Mijn sleutels met chip zijn helemaal op. Ze vallen uitelkaar. Ben al veel zaken langs geweest om te vragen of ze een nieuwe kunnen maken maar nergens kan dit. Blijkt een volvo chip in te zitten die niet nagemaakt kan worden. Weet iemand een oplossing voor mij. Wil mijn auto nog niet kwijt. 

Keezx

Ik had ook 1 sleutel die uit elkaar was gevallen en ik heb de baard en transponder in een andere gemonteerd die ik nog had liggen van 1 van mijn vorige auto's (Peugeot uit de jaren '90)
Zolang je iets hebt dat de baard vastklemt en waar de transponder in past is het bruikbaar, je kan dit eens aankaarten op onderdelenlijn...de sloperijen moeten nog duizenden bruikbare sleutels hebben , waar de electriek uitgehaald kan worden
De transponder is heel klein, dus dat past al heel snel, dat is een zwart staafje van pakweg 15 mm lang.

PS, ik heb zelf nog 1 ongebruikte Chinese klapsleutel liggen met ruimte zat voor en transponder, ik stuur hem op tegen verzendkosten.
Waarschijnlijk moet je de oude sleutelbaard iets aanpassen met een vijl, maar het is IMO pas te maken...

Woon je in Noord Holland, dan kan ik je wel helpen...

PS, Google op universele autosleutelbehuizing en je komt vast  wel wat bruikbaars tegen waar je je eigen baard in kan monteren en die plaats bieden aan de transponder.

xmingnetar