Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Stoelhoezen

Filluar nga Tom84, Prill 15, 2017, 10:44:10 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Tom84

Bij de voorste stoelhoezen zit een rits, dus het lijkt of je deze ook eraf kan halen en wassen. Iemand hier ervaring mee?


Ik zit er soms ook over na te denken om er een extra set stoelhoezen over de bestaande te doen, hier kan je natuurlijk van die universele kopen bijvoorbeeld bij de lidl. Je hebt ook bedrijven zoals autostoelhoezen.nl  waar je op automerk kan zoeken en die wat duurdere sets verkopen maar deze zien er naar mijn idee ook vrij universeel uit. Hier toevallig ook iemand ervaring mee?

CvW

De ritsen heb ik gezien en het lijkt er inderdaad op dat je de hoezen van de stoelen kunt halen. Ik heb het nog niet geprobeerd dus weet niet of het ook werkelijk zo is.

Met (goedkope) universele hoezen heb ik wel ervaring(en). Keer op keer is dat een teleurstelling. Het zit niet goed, past net niet, glijdt als een idioot, scheurt, zit scheef etc. Geef ik dus geen geld meer aan uit. Dan huur ik liever van dat geld een extractor om de stoelen (en vloerbedekking als ik dan toch bezig ben) goed schoon te maken.

Tom84

Dan wordt mijn voorgevoel idd bevestigd :(  Te mooi om waar te zijn jammergenoeg. Ik ga verder zoeken.