Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

CVW - Outlander Sport 2.0 Instyle+

Filluar nga CvW, Nentor 09, 2014, 08:08:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Mooi dat het top geregeld is geworden ;D

CvW

Foamparty en wassen. Hij kan er weer tegen.  8)




CvW


CvW

#108
Afgelopen weekend lekker buiten gespeeld met de Outlander. Na het wassen en clayen op vrijdagavond de Mits op zaterdagmorgen afgeplakt en verder onderhanden genomen.


Blijft altijd weer verbazingwekkend welke resultaten je kunt behalen.  :D

4Koen63


CvW

#110
We vieren dit jaar een 25-jarig jubileum. Van de Wilk.  ;D
Dat hebben we afgelopen vrijdag gevierd met een Bovag-beurt en nieuwe banden. Een paar kleine technische dingen vervolgens zelf aangepakt en vandaag de feestelijkheden afgesloten met een lekkere verwenbeurt.

Het menu:
- Wassen met Bathe+;
- Plaatwerk waxen met Meguiars M16;
- Grote kunststof panelen (zoals de bak voorop) met Meguiars Marine nr50 One Step Cleaner Wax;
- Kunststof strips en banden verwend.



De Outlander mag zich binnenkort weer van zijn goede kant laten zien door dit beestje te verslepen naar een nader te bepalen plaats ergens in Europa. Mjammie..........  8)

skunk


Super Top

Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

CvW

Ja, 25 jaar. Maart 1991 afgeleverd in het noorden van het land.
En ook dit jaar weer lekker op reis met de Outlander en deze Wilk.

Denemarken dit keer. Eerst een lang weekend op het waddeneiland Romo (je mag daar het hele jaar door het strand op met de auto) en daarna door naar Funen waar we bij Mittelfart/Baring op een camping met zeezicht hebben gestaan.

Spannend hoor om met een 2WD het strand op te gaan. Ik heb hem weer op gang gekregen zonder vast te lopen, maar het was spannend............  :o


En natuurlijk ons zeezicht dat vaak nog mooier was door een prachtig zonnetje.  8)


4Koen63


CvW

2 koplampen afstellen, dat moest er gebeuren voor een verse APK bij km-stand 211.500. Hallo 2017, we komen er aan!  :D

4Koen63


CvW

Helaas, vanaf juni 2017 is dit een topic zonder foto's. Photobucke* heeft zijn beleid aangepast en wil ineens overal geld voor zien. Daar heb ik dus geen trek in. Zij signaleren dat mijn foto's o.a. vanaf deze site benaderd worden en blokken op basis daarvan de toegang tot het moment dat ik een abbo af ga nemen.

Voor mij was dat een reden om al mijn foto's van deze site af te halen en mijn account op te zeggen. Helaas komt dat de leesbaarheid van bijvoorbeeld dit topic niet ten goede.


Marcuz77

tinypic is misschien een alternatief, denk niet dat je het hele topic weer gaat voorzien van nieuwe fotolinks

Leo

Ik heb hetzelfde probleem, het schijnt nog te helpen als je minder dan 1 GB foto's hebt maar voor mij was het al te laat.

De verwachting is dat meer foto sites hetzelfde beleid gaan voeren als photobucket

Ik gebruik zelf tapatalk maar dat ondersteund niet alle forums.
Ik kopieer mijn berichten dan weer naar dit forum incl. De foto's