Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga erik07, Korrik 29, 2013, 11:14:24 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

erik07

Hallo iedereen,

Ik ben Erik. Ik ben hier nou een tijdje en wou me eigenlijk snel voorstellen. Ik heb pas een Mitsubishi Outlander gekocht fotos: http://www.autoscout24.nl/modellen/mitsubishi/mitsubishi-outlander/ en dan de 1e. Ik vind hem zelf nog redelijk nieuw uitzien, hij heeft aardig wat kracht en is technisch ook up to date. Ik hou van reizen en een comfortabele auto hoort daar wel bij. Waarschijnlijk dat ik deze zomer met de kids al naar Frankrijk ga.


Over mij: ik ben 36 jaar oud, softwareontwikkelaar van beroep en als ga graag squashen.

Ik hoop hier nieuwe dingen te ontdekken en ervaringen uit te wisselen. Zelf twijfel ik bijvoorbeeld nog of ik een nieuw navigatiesysteem erin wil doen.

Groeten en tot later



cyberbob

Welkom op het forum Erik
Het is zeker een comfortabele wagen met veel plaats.
Over het navigatiesysteem heb ik gemengde gevoelens als het over het mmcs systeem gaat. Zo vind je er niet alle straten en wegen op terug zelfs na een update. Soms durft hij je ook helemaal verkeerd sturen omdat hij gewoon niet ziet waar je je juist bevind. Maar ja dat zal wel meer met de gps satellieten te maken hebben die niet meer goed worden onderhouden.
Wat wel leuk is is de grote harde schijf met muziek.

Nog veel plezier met je outlander

Markjuh42

Hoi Erik, welkom!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik weet zeker dat je er comfortabel mee naar Frankrijk kunt :)

erik07

Bedankt voor de reacties. Ja dat klopt, daarom wil ik graag rondkijken wat voor alternatieven er zijn..

OutlandEric

Welkom en veel plezier ermee!

De navigatie van het MMCS geeft soms wat merkwaardige instructies en bestemmingen zijn soms lastig te vinden in de database om in te stellen, maar het is veel meer dan een navigatiesysteem en ik ben blij dat ik het heb  ;D