Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga FrozenMule, Nentor 09, 2012, 02:45:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

FrozenMule

heey iedereen,

Wel zo netjes om mijzelf ook hier even voor te stellen.

Ik ben Joshua Wigmore, 23 jaar en van beroep autotechnicus bij Mercedes-Benz/AMG (pouw Stemerdink) tot 1 januari 2012 (ben in de ziektewet gekomen door een zware bijna fatale ongeluk met mijn wielrenners fiets. Nou ben ik werkzaam als toezichthouder en schoonmaker (conciërge) bij een sportcomplex.

maar nou waar ik voor kom :P
Ik was op zoek naar een auto die je bijna niet ziet en waar ook weinig buitenlandse mensen in rijden,zoals vw, audi enz (ik bedoel het echt niet hatelijk).
toen kan ik deze galant tegen en sins 28-9-2012 ben ik een trotse eigenaar van een mooie Galant (comfort) 8G 2.0 Aut uit 2002. in 1 opslag was ik verlieft op de auto. gekocht bij een particuliere handelaar, met gebreken die natuurlijk niet werden verteld).
er zaten deuken in de auto, schades en een verrotte uitlaat onder, maar als nog was ik verlieft.

ik vond naar paar dagen wel eens tyd om de auto echt naar mijn wens te maken en dit heb ik tot nu toe nog veranderd :P

Performance:
Green Open Luchtfilter met zelfgemaakte CAI(cold air intake)(nog in verdere ontwikkeling)
Datatechnicus chip (133pk---->150 pk 190---->235 nm)
Andere brandstofrail (six performance)
Brandstofbespaarprogramma laten programeren in de piggyback
Andere achterdemper( de rvs van megan racing die ik eerst had paste niet ?!?!?!?)
Midden pijp vervangen door rechte pijp.

Remmenrij:
Voorremschijven van national met de maat 276mm (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
Achterremschijven van National met de maat 265mm (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)