Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga FrozenMule, Nentor 09, 2012, 02:45:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

FrozenMule

heey iedereen,

Wel zo netjes om mijzelf ook hier even voor te stellen.

Ik ben Joshua Wigmore, 23 jaar en van beroep autotechnicus bij Mercedes-Benz/AMG (pouw Stemerdink) tot 1 januari 2012 (ben in de ziektewet gekomen door een zware bijna fatale ongeluk met mijn wielrenners fiets. Nou ben ik werkzaam als toezichthouder en schoonmaker (conciërge) bij een sportcomplex.

maar nou waar ik voor kom :P
Ik was op zoek naar een auto die je bijna niet ziet en waar ook weinig buitenlandse mensen in rijden,zoals vw, audi enz (ik bedoel het echt niet hatelijk).
toen kan ik deze galant tegen en sins 28-9-2012 ben ik een trotse eigenaar van een mooie Galant (comfort) 8G 2.0 Aut uit 2002. in 1 opslag was ik verlieft op de auto. gekocht bij een particuliere handelaar, met gebreken die natuurlijk niet werden verteld).
er zaten deuken in de auto, schades en een verrotte uitlaat onder, maar als nog was ik verlieft.

ik vond naar paar dagen wel eens tyd om de auto echt naar mijn wens te maken en dit heb ik tot nu toe nog veranderd :P

Performance:
Green Open Luchtfilter met zelfgemaakte CAI(cold air intake)(nog in verdere ontwikkeling)
Datatechnicus chip (133pk---->150 pk 190---->235 nm)
Andere brandstofrail (six performance)
Brandstofbespaarprogramma laten programeren in de piggyback
Andere achterdemper( de rvs van megan racing die ik eerst had paste niet ?!?!?!?)
Midden pijp vervangen door rechte pijp.

Remmenrij:
Voorremschijven van national met de maat 276mm (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
Achterremschijven van National met de maat 265mm (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
Voorremblokken van EBC (redstuff) (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
Achterremblokken van EBC (redstuff) (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
RVS Remslagen van Goodrige (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
Super racing blue dot 4 remvloeisof (met zeer grote dank aan de service en klantvriendelijkheid van de MD-Performance)
UPDATE REMMERIJ
Voor en achterremmen volledig gereviceerd.

Ophanging:
Schroefset van BC Racing en 10 cm verlaagd(met dank aan showoffimports)
iets dikkere stabilisator armen/einden.

Interieur:
Complete tellerplaat van LED verlichting voorzien (indiglo) en voor de schakel verlichting in de tellerbak voorzien van een andere kleur, blauw (miljard x beter naar mijn mening :P) alle andere overige verlichting naar de juiste kleur van led voorzien.
Complete Instrumentenpaneel van LED verlichting voorzien(blauw) ook de opberg vakjes en 12volt aansluiting.
Hemelverlichting met LED verlichting voorzien(indiglo)
Deurpaneel lampjes aan de onderkant van LED verlichting voorzien (indiglo)
UPDATE INTERIEUR
Crystal white neon tube 4x. 2x onder de dash en 2x op de vloer aan de achterzijde.

Audio:
Pioneer 6500 BT radio.
Voor een compo set van Polk Audio (DXI6500 16,5cm) (net een engel die zingt zo zuiver :shock: )
Achter een coaxiale set van Polk Audio (DXI650 16,5 cm) voor de hoedenplank.
Subwoofer van 12" van Signat (Onyx Line 150watt RMS)
1X 4ch versterker van Signat (Onyx Line 600watt)
1X 2ch Versterker van signat (Onyx Line 300watt)
(deze laatste 3 gaan binnen kort in verkoop omdat ik een nog betere set wil ^_____^ dus als je interesse heb stuur maar een pm met een goede bod)

Exterieur:
Brock RC18 Titan 17" velgen.
Banden maat voor 215/45 r17.
Banden maat achter 225/45 r17.
Geanodiseerde gouden Wielmoeren
Rechter achterscherm laten uitdeuken en spuiten. Kleurcode U56 uit me hooft.
voor en achter bumper strak laten maken en laten overspuiten.
Grillen van bumper en de neus mat zwart gespoten.
Kofferbak laten overspuiten omdat er een plaatje had gezeten die de laklaag had aangetast.
kofferbak ook meteen De-badge'd.
Comfort badge aan de zijkanten verwijderd.
LED Stadsverlichting (indiglo).
chroome knipperlichten voor en achter.
US lights.
5000K Xenon Dimlicht.
3000K halogeen Grootlicht.
Smokey achterlichten (folie, niet gespoten)
Verschillende stickers op de voor, achter en linker zijruit.

Wat nog te doen/wat krijg ik nog binnen:
Condensor en droger vervangen. (al binnen en vanavond monteren)
4x Crystal 32,5cm neon buizen om de sub en de versterkers te verlichten :P
Carbon kappen kopen voor de dash,middenconsole en de instrumentenpaneel.
Koplamp uit elkaar halen en het zwarte gedeelte van carbonfolie voor zien (weet alleen nog niet hoe ik dit ga aan pakken)

Ik zal vast nog wel dingen vergeten zijn maar daar kom ik later wel achter hahaha.

Oja als jullie van de auto foto's willen zien moet je even op mijn instagram kieken :P
#joshuawigmore daar kan je ze op vinden
voor degenen die het niet heeft heb ik hier nog een paar andere linkjes:
http://imageshack.us/g/1/10176726/
http://imageshack.us/g/1/9858792/
https://picasaweb.google.com/1107884207 ... directlink

veel plezier met kijken ;)

Greedzzzz Joshua Wigmore

4Koen63

Hallo en welkom hier Joshua.


Klinkt goed, die Galant van je! ;)
Een paar fotootjes kunnen natuurlijk geen kwaad haha :D


Veel plezier hier op het forum, mocht je ergens hulp bij nodig hebben vind je die hier zeker wel ;)


Greets Koen

FrozenMule

thnx ik voel me al welkom hier haha :P
ik kan geen foto's uploaden bestand is te groot ;P ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik mijn grill zwart zwart gespoten. ik vond het chrome grill niet mooi.

is goed badankt ;)

Greedz Joshua

4Koen63

Ah, die "problemen" met het foto's uploaden hebben we vaker.


Wat je het beste kunt doen is je foto uploaden op een imagehosting website.
Ikzelf gebruik altijd Imageshack.us


Hier kun je het beste even een gratis account aanmaken, om vervolgens je foto's te uploaden.
Dan pak je de link die daar staat achter "Direct Link" en die plaats je hier dan, tussen een  tag.


Succes ;)

FrozenMule

hierbij de links van de foto's

let me know what u all think ;)
http://imageshack.us/g/1/9858792/

Wieger

Hey mede Galant rijder ! Mooie upgrades en kan de foto's niet bekijken via me telefoon maar het klinkt goed :D
Goeie km gewenst

KissMyExhaust


Wieger


FrozenMule


KNOEI 8G

Welkom hier!!
Nette G heb je en wat een lekker setje velgen!!!!  8) 8) 8)