Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

voorstellen: ex galant eigenaar

Filluar nga alwins, Janar 15, 2013, 04:40:44 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

alwins

Hoi,


ik zal me even voorstellen. Ik ben Alwin Schrooten uit Zoetermeer en vanaf 2001 4 jaar lang de (lease)eigenaar geweest van een Mitsubishi Galant Station 2.0 GLX met LPG uit 2001. Geweldige auto, ook al had ie wat de neiging om rechtuit te gaan als je de bocht wat te snel wilde nemen. En in 4 jaar nooit grote problemen gehad met de auto, alleen een een kapotte airo  ! Op vakantie in Frankrijk was het ook prima om incidenteel languit achterin te slapen bij gebrek aan een campingplaats :-) Na 160.000km ging de Galant eruit en kwam er een Citroen C5 Station voor in de plaats, en sindsdien heeft Citroen toch wel mijn voorkeur (sorry...) . Hoewel de nieuwe Mitsubishi Outlander toch wel errug verleidelijk is om zakelijk te rijden !


Nu ben ik op zoek naar een miniatuur Galant Station, het model uit 1996-2006,  in een 1/43 schaal. En via Mitsubishi klantenservice op deze  site terecht gekomen ! Ik kom een dergelijke modelauto nergen tegen.. ebay, marktplaats, tweedehands.nl etc... nergens dit type galant ! Volgens mitsubishi zijn ze wel gemaakt, maar waar zijn ze dan gebleven ? Als iemand me kan helpen dan graag!


groet,
Alwin


Ricardo1983

Ik zou eens contact opnemen met diverse model-auto winkels.

Schuiten miniaturen in Rotterdam
En Tom's auto miniaturen.

Beide zullen wel een adresje weten, of zelfs dit model hebben.
Bij schuiten staat die niet op de site, maar dat komt vaker voor.

KNOEI 8G

Ik weet niet of je het al via de MOC site hebt geprobeerd : jam.vanden.bos@hetnet.nl misschien kan hij je helpen of anders een oogje open houden als hij er 1 tegenkomt!  :)

GHINO


Wieger

Ik heb voor mezelf een model van een sedan dus ik neem aan dat ze er voor een station ook wel bestaan .
En wat knoei zei daar kan je het beste een mail heen sturen ;)

alwins

dank voor de reacties, hier kan ik wel wat mee ! Als er een sedan is, dan moet er inderdaad wel een station verse te vinden zijn !

alwins

Ik heb nu de bevestiging dat er inderdaad een galant station in het blauw is, in 1/43 schaal ! Nu nog tegenkomen :-) ze zijn erg zeldzaam.

MiTsU

Deze gast heeft heel veel Mitsubishi schaalmodellen misschien kan ie ook wel aan jouw model komen..

http://www.ayrey.co.uk/reframe.asp?items.asp?id=332&pageno=2

Super Top

Als ik zoek in die lijst op Mitsubishi kom ik maar 2 modellen tegen.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

shaolin53

Modellen van de Galant station zijn er zeker, waren toen de tijd te bestellen bij de dealer. Ik geloof ( maar bind me er niet aan vast ) dat we nog een donker groene ergens in een vitrine kast hebben staan.

MiTsU

Als je in de zoek functie bij Model description zoekt op Mitsubishi Galant worden er 11 modellen gevonden. Als je alleen op Mitsubishi zoekt worden er 182 modellen gevonden waaronder Mitsubishi vliegtuigen  :D

Citim nga: Super Top ne Janar 25, 2013, 11:21:32 MD
Als ik zoek in die lijst op Mitsubishi kom ik maar 2 modellen tegen.

KNOEI 8G

Hier een fototje van de station die ik heb staan:



shaolin53

Wij hebben hem niet meer, kan ik je helaas niet verder mee helpen.