Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen

Filluar nga berefoef, Shtator 15, 2013, 09:13:50 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

berefoef

Hallo iedereen
sinds een week hebben wij een spacestar 1.2cvt cleartec Instyle  cosmos black pearl.
wij hadden een toyota prius uit 2010 deze bleek erg onhandig tijdens ambulante werkzaamheden van mij waaronder parkeren, en mijn gereedschap op te bergen en vervoeren.
ik zocht dus een kleinere auto met veel binnenruimte en moest een automaat zijn en lekker zuinig.
teven was ik erg verwend door de prius met de vele toeters en bellen.
zoals :
achteruit rij camera
parkeer sensors
ingebouwde navigatie met
telecommunicatie mogelijkheden
spraak bestuurd.
climate control.
dus moest dit ook op de auto die er ging komen.
we gingen zomaar even naar ruttchen in breda om te kijken ,
of de reclame van de mitsu space star klopte
en van alllerlei reviews op die op internet stonden.
het belangrijkste was dus of de spullen er op enig mogelijke manier paste.
de rest deed er nog even niet toe.
wij vroegen dus aan de verkoper of er een mogelijkheid was
om proef te passen,was totaal geen probleem, wij inclusief verkoper schrokken van de ruimte die dit autootje heeft . door de omvang van mijn spullen die er dus in kunnen
toen zijn we even gaan proefrijden met de space star 1.0 handgeschakeld ( 1.2 automaat was niet beschikbaar)
de space star kan natuurlijk niet tippen aan de prius kwa motor
het leek wel een schildpad .
maar goed
zijn draaicirkel is daar in tegen fenomenaal.
op de snelweg ook geen echte problemen je kunt gewoon met het verkeer mee.
wij terug naar garage en schrikken van het inruil aanbod
word vervolgd

talldino

Hallo berefoef,


Welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aanschaf van je Space Star. Veel plezier en veilige kilometers met de Mitsu! Het is inderdaad een zuinig en heel wendbaar autootje, met een ongewoon kleine draaicirkel. Ik ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Misschien heb je van de nieuweling intussen ook wel een paar foto's.


Groet,


Talldino

Mr.Art5

Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf!  ;)

berefoef

dus wij naar huis en even bekomen van hun inruilprijs ,de volgende dag naar Roosendaal daar bij de mitsu dealer kijken wat die konden doen  een aardige dame vroeg mij of ze iets kon betekenen voor mij dus ik zei wat krijg ik voor de prius als ik een space star koop het verschil met breda was zeer groot .wij weer naar huis en breda opgebeld met de mededeling dat ze in roosendaal  veel meer gaven .
ze moesten nog eens goed nadenken zeiden ze en ja hoor na 3dgn het verlossende woord ze gaven meer dan roosendaal en  wij op onze beurt zeiden maar dan wel met vredestein all weather banden afleveren.
(goede ervaringen mee) en geen gewissel .
wij hebben dus de space star gekocht  in breda .
op de vrijdag gingen wij de space cake op halen in breda  tot onze schrik stond de auto vol krassen?
en het feit dat de spatbeschermers niet geheel vastgeplakt zaten.vroegen we dus om opheldering de verkoper stond met het schaamrood op zijn kaken en had er geen verklaring voor toen kwam er de chef van de werkplaats bij en die vertelde ons dat de krassen geen krassen waren maar resten van  de beschermfolie die niet goed waren verwijderd . en niet goed te praten viel, aan gezien mijn autootje nog een mooie stripping  gaat krijgen is er besloten om de space cake hierna een echte poetsbeurt e geven door de dealer. foto`s van de auto heb ik helaas nog niet
word vervolgt maar dan met het onderwerp space star na 3 dgn en 248 km van achter aan gereden

Asics

Veel rij plezier met de Space Star.
Ben benieuwd naar je rij-ervaringen met de Space Star en naar het brandstof verbruik, op langere termijn zou een Space Star CVT namelijke onze tweede auto kunnen vervangen.

talldino

Hallo berefoef,


Aha, een striping en een fanatieke poetsbeurt komen er nog aan. Ben benieuwd naar het resultaat.

Ronaldo


Gefeliciteerd met je aankoop !


Herkenbaar verhaal over inruilwaardes. Ik heb geen idee wat sommige dealers bezielt, ik lees alleen maar dat het erg slecht gaat met de autoverkopen, dan zou ik als dealer blij zijn met een potentiele klant, en zorgen dat ik deze klant binnenhaal.


Bij 2 dealers ben ik - nog voordat ze de offerte wilden doornemen - spontaan opgestaan toen ik op de offerte het inruilbedrag zag staan. Ik vroeg of dat het inruilbedrag was, "ja, dat klopt, maar ik wil even de offerte met u doornemen".
Ik ben opgestaan en weggelopen, wat een beledigend bod, pure minachting van (potentiele) klanten.


De firma Fivan in Utrecht wist ook nog te melden dat ze minimaal € 2500 op een occassion wilden verdienen, dat daarom de inruilprijs waarschijnlijk niet was wat ik had bedacht. Dan snap je er dus werkelijk helemaal niets van. Terugkomende en tevreden klanten zijn waarschijnlijk niet belangrijk voor hen.


Resten van de beschermfolie op je nieuwe auto en niet vastzittende spatsbeschermers..... Dit getuigt naar mijn idee ook niet echt naar iets als je klant serieus nemen...


Wat zonde dat je al zo snel een schade te pakken hebt.


Veel plezier met je Space Star, ik moet nog 1,5 week wachten voordat ik hem op kan halen.


Groet
Ronald