Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Tuning outlander turbo

Filluar nga Trans am, Nentor 10, 2020, 01:44:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Trans am

Hallo,
afgelopen weekend mijn outlander weg gebracht voor te chiptuning.
en het eind resultaat was boven verwachting van 201 pk naar bijna 270pk en 383nm koppel.
dus ik stap elke keer lachend de auto in. ;D


heb een filmpje van gemaakt maar ik krijg hem niet op het forum geplaatst.


Mvg.Peter

Trans am

#1
Citim nga: Trans am ne Nentor 10, 2020, 01:44:03 MD
Hallo,
afgelopen weekend mijn outlander weg gebracht voor te chiptuning.
en het eind resultaat was boven verwachting van 201 pk naar bijna 270pk en 383nm koppel.
dus ik stap elke keer lachend de auto in. ;D


heb een filmpje van gemaakt maar ik krijg hem niet op het forum geplaatst.


Mvg.Peter






Hallo allemaal,


ik kreeg buiten de site om een aantal reacties dat 270pk niet haalbaar is,
is dus wel maar ik moest er bij zeggen dat het uitlaat systeem is veranderd.(stage2)
dus bij deze, uitlaat systeem is vervangen door een open 2,5inch uitlaat systeem en aan het eind een absorptie demper
en de cat is weg (terug bouwen met de keuring)(zie fimpje bij bastech hilvarenbeek op google) en een open uitlaat systeem is wat een turbo motor voor bedoeld is (tenminste voor de kenners)
daarnaast is de turbo druk, inspuiting en de ecu aangepast.(door Power Performance in Halsteren aanrader niet alleen door kennis maar ook door services)
even ter info er zit orgineel een geknepen EVO blok in met een kleinere TURBO, dus als je gek wil gaan doen ( zonder aanpassingen aan het blok ) maatje groter TURBO,intake,injectoren,uitlaat spruitstuk en 3inch uitlaat en aanpassing ECU kom je heel ver boven de 350pk. is de vraag, is dat nodig misschien niet, maar je heb wel veel fun.
en voor mij is het leuk om bij de stoplichten sneller weg te zijn als die jonge gasten met die petjes achterste voren met die GTItjes :D
eventuele info stuur mail of app


Mvg Peter




Graanschuur

Ik had graag het filmpje gezien!

Ik begrijp niet waarom op deze site geen images geplaatst mag worden, bij het terug lezen van items zijn afbeeldingen verwijderd.Helder allemaal  :( , jammer....