Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

knipperlicht relais ASX

Filluar nga Jerry, Nentor 18, 2020, 07:09:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jerry

Wie kan mij zeggen waar het knipperlicht relais in een ASX bouwjaar 2012 zit ?Het zit niet op of naast de zekeringen onder het dashboard. Heb alles afgespeurd. Het klikgeluid als de pinkers opstaan, komt uit de module van de kilometerteller/toerenteller, maar ook hier is geen relais te bespeuren ! Trouwens, de pinkers blijven gaan zelfs als je deze kilometer/toerenteller hebt uit geplugd. Uiteraard stopt dan het klikgeluid maar de pinkers blijven branden. Ook zit er niets achter de radio. Heb bijna het hele dashboard afgebroken, maar kan nergens die f*cking relais vinden.Ook onder de motorkap, heb ik alle relais (de grote) één voor één uitgetrokken in de zekeringkast. De pinkers bleven gewoon doorwerken.Bedoeling is om LED in de pinkers te plaatsen. Gevolg is dat je dan hyperflash (snel knipperen) krijgt vanwege de lage weerstand van de LED. De relais denkt dan dat er een gloeilamp stuk is.Er zijn vervangende LED-relais verkrijgbaar die dit tegen gaan. Maar dan moet je eerst die pinkdoos vinden !!!Je kan uiteraard ook op elke kabel van de LED-lamp een weerstand gaan plaatsen en je pinker relais behouden. Maar dat is niet de bedoeling. Bovendien heb ik op alle auto-onderdelen sites online gezocht achter een originele knipperlicht relais van deze wagen, en nergens maar dan ook nergens is deze in voorraad of verkrijgbaar. HEEL RAAR ! Wie weet waar deze relais zit ???Alvast bedankt.