Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen: Dwayne Graafland

Filluar nga DwayneGraafland, Shkurt 21, 2012, 03:56:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DwayneGraafland

Ik wil nu mijn koplampen ombouwen, alleen ik krijg ze er niet uit! Ik heb eerst de 2 M10 boutjes losgedraaid, maar hij blijkt nog ergens achter te steken. Weet iemand hoe ze eruit moeten? Kan het d.m.v. de zoekfuntie ook niet vinden...

Prowler

Tegen dit probleem was ik ook aangelopen en je moet dus de voorbumper  loshalen, zodat je de lampen eruit kan halen:



Het is maar een heel klein stukje dat je de bumper naar voren moet halen, maar anders krijg je ze er voor geen mogelijkheid uit.

DwayneGraafland

#47
Gelukt hoor! Ben gisteren om 20:30 begonnen en had de eerste koplamp er pas om 22:30 uit. Die koplampen lijken nog beter beveiligd tegen diefstal dan de rest van de auto... Maar tnx voor de tip!

Prowler

Uhu, ik kwam er ook na veel geploeter en gevloek achter  ::) ...


Maaree, snel die lampen ombouwen en NL kentekens erop gooien he  8)

DwayneGraafland

Ja, er is niets liever wat ik wil 8)  Je wilt niet weten hoe frustrerend het is om telkens langs je droomauto te lopen en 'm te móeten laten staan... Moet nog even tot het einde van de maand wachten, de benzine naar Engeland was wat duurder dan gepland  :-[

Prowler

Ik ken het gevoel van toen ik net de mijne had  :'( ...  Maar als het dan eenmaal zover is, dan ben je aan het genieten voor't leven  8)

Michellefto

Das een fijne krik die je onder de auto hebt of niet ?  Mooi dat het nu gelukt is ! Het is maargoed ook dat die koplampen zo vast zitten want het zijn dure krengen!

DwayneGraafland

Ja, nog even ombouwen en dan eindelijk naar de keuring  8)

@ Prowler: Mijn broer zag gisteren trouwens je FTO staan / rijden in Alphen ;)

Prowler

@ Michelle:
Ja en nee. Het is een ideale krik om te gebruiken, maar de FTO begint te laag te worden, waardoor ik dus straks een andere/lagere moet kopen :P.


@ Dwayne:
Ben ik toch eens in het wild gespot :P

Evo driver

en geloof me prowler is WILD !!! :D

DwayneGraafland

Niemand heeft toevallig (of kent iemand) die Nederlands goedgekeurde koplampen voor een FTO te leen heeft voor de keuring?  :-X

Eclipse2G

Jdmports bouwen ze zo om

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

dragonfly

setje koplampen is moeilijk aan te komen ook te leen denk ik

DwayneGraafland

Eindelijk gelukt om de koplampen om te bouwen, scheelt me weer €120,-. Om de koplamp open te krijgen moest hij eerst  de oven in zodat de kit losliet, waarnaar hij open kon om de richter aan te kunnen passen. Na wat vijlwerk zag het er verdacht goed uit, zaterdag even naar mijn werk om te controleren, dan hopelijk volgende week (eindelijk) naar de RDW  :-X




Bart

Heyy goed bezig man!
En ff tussendoor... als ik in mn fto zit, zal het nooit gebeuren dat ik zit te huilen hoor  :P