Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

PK verlies na distributie vervangen. (Hol geluid) Space Wagon GDI

Filluar nga PetervanHemert, Korrik 29, 2018, 09:03:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

PetervanHemert

Ik zal zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen wat mijn probleem is. We hebben het over een Space Wagon 2.4 GDI Automaat. 175.000 km uit 2003

Ik heb vorige maand min distributie snaren en alle andere snaren incl waterpomp laten vervangen bij min auto. Nadat ik de wagen ophaalde, bleek onderweg dat er nogal een zwaar geluid inzat boven de 3300 toeren. Ik merk ook dat de auto minder fel is dan voordat ik het liet vervangen. Gedacht werd aan een tandje verschoven tijdens vervangen. Ik ben naar een Mitsubishi  kenner gegaan voor een second opinion en hij vertelde me dat de distributie perfect op tijd stond. € 110,00 lichter en geen oplossing van mijn probleem. Ben er zojuist mee aangekomen in Oostenrijk na 1200 km. Onderweg merk ik dat de krachtige motor die ik had er gewoon niet meer is. Ook het holle zware geluid boven de 3300 toeren wat ook te horen is na kick-down, heeft mij ervan overtuigd dat er iets aan de hand moet zijn. Motor loopt overigens prima, maar ik wil mijn felle Space Wagon terug met een normaal motor geluid. Wie herkent dit? Zou de accupolen losgooien (reset) en opnieuw inleren een optie zijn?