Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Zo.. bij deze even een nieuwe projecttopic openen.


De Colt is ingeruild op een Mitsubishi Lancer CY0 uit 2008 met 51.000 km op de teller.


Dit wordt mijn 3e Mitsubishi. Tot nu toe heb ik een Lancer wagon uit 1996 gehad, de Colt uit 2001 en nu de Lancer.


Even wat info:


Mitsubishi Lancer Sportsedan
1.5 liter (109 pk)


Kleur van de auto is Orient Red (vind ik persoonlijk de mooiste kleur voor de Lancer)


Op dit moment nog niet veel bijzonders aan de auto. Al vind ik hem er zelf al erg goed uit zien, op de velgen na dan.


Aanpassingen zullen er vast komen en deze zal ik hier gaan bijhouden. De eerste aanpassing is al ingepland. :)


Aanstaande maandag wordt de auto geleverd. Zodra hij op de oprit staat zal ik ff wat foto's maken :)  (de foto hieronder van beeldscherm gemaakt = crappy kwaliteit)



AcerTracer

ziet er tof uit inderdaad een mooie kleur
wel veel poetsen  ;D

Space Star 1.6

yo kim

mooie lancer hoor ! :)

alleen die velgen... haha je zet ander al op  :)  18 inch erop knallen BAM ! :)

plezier ermee he

4Koen63

Hey Kim jongu!


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst man ;)
Heel veel plezier ermee!


Greets

RalliartMarthyn

Das een mooie voorruit gang, veel plezier ermee


Eclipse2G

gaaf ziet er goed uit! zitten er nog een beetje opties op? en waarom geen 1.6 cleartech die zijn zuiniger als deze?

veel plezier ervan maar dat moet wel lukken denk ik zo!

Chaoth

Ik weet dat de Cleartecs zuiniger zijn, maar het prijsverschil is ook vrij groot. Ik zou zo'n 8 jaar bezig zijn om dat prijsverschil te compenseren.

DannyColt12v

mooi rood is niet lelijk :D


mooi ding man ;)




19 inch eronder en naar beneden met dat ding!!

kaya design

mooi ding man mooie kleur


van een CJO naar een CYO :D

Space Star 1.6


Chaoth

Dat is de typeaanduiding :)

Dus....



Evolution complete... :P



Dubbel gevoel, dat wel.



Chaoth

Auto op de oprit! XD









Maandag worden er nog wat kleine dingen gedaan, zoals:

- mist een kapje van het dak (montagepunt roofrack) deze wordt weer geplaatst
- nieuwe pookhoes plaatsen (eigenaar was fervent roker, dus zitten brandgaatjes in)
- twee gaatjes in bekleding achterbank repareren (ook rokersschade)

Bovendien moet de auto nog even een behandeling hebben tegen de geur. Is erg in gerookt, wat niet echt fris ruikt voor ons als niet-rokers :P

Verder nog ff flink poetsen (met name interieur) en even op inet struinen wat ik kan doen om bekleding te reinigen (iemand tips?)

AcerTracer

#12
ik heb mijn vriendin haar auto met een stoomcleaner (tapijtreinger) schoon gemaakt
er hing een apparte lucht in haar auto na alle stoelen gedaan te hebben en de matjes (je zou de vloer enz ook kunnen doen)
was de lucht veel beter en de waarschijnlijk koffie vlekken op de bijrijders stoel er compleet uit

;D schrik niet van de kleur van je water haha

dacht dat mijn almera schoon was water was zwart
vriendin haar micra was het ook zwart trouwens


edit:


heb ik gebruikt

Asics

Ik zou uit principe al geen auto kopen waarin duidelijk gerookt is, maar mocht het toch zo zijn dan werkt zo stoomreiniger echt goed voor het opfrissen van het interieur. Met het juiste mondstuk kan je zelfs het hemeltje er mee doen, daarna ben je wel eventjes bezig om de ramen weer netjes te krijgen, maar dat is de moeite waard.

Op de foto's ziet de Lancer er overigens erg goed uit. Sowieso een mooie auto overigens.

DannyColt12v

ik rook ook in me colt alleen gebruik geen asbak en pleur alles het raam uit :))
maar die van mij meurt niet :D


en heb ook geen last van brandgaten :P