Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Terug van weggeweest......

Filluar nga Robbert, Shkurt 02, 2010, 06:44:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

Eyy robbert !

Gefeliciteerd met de aankoop van deze unieke galant ! Gelukkig voor hans is dat hij een goed baasje heeft gekregen.
En hij is nog lekker rap ondanks hij gechipt is.

Gr, remco

Robbert

Citim nga: Evo driver ne Maj 13, 2013, 11:30:45 MD
Eyy robbert !

Gefeliciteerd met de aankoop van deze unieke galant ! Gelukkig voor hans is dat hij een goed baasje heeft gekregen.
En hij is nog lekker rap ondanks hij gechipt is.

Gr, remco


Thnx Remco! Ben er ook super tevreden over en zorg er goed voor. Hij is idd lekker rap....tis geen super sprinter zoals jou EVO maar wel een wagen die het op z,n gemakkie doet en veel "over" heeft. Al moet ik zeggen dat de GTI een luizen leven heeft bij mij want ik ben geen Ari Vatanen, ben meer een cruiser die zo af en toe de registers ff flink open gooit....en daar issie ook uiterst geschikt voor.

GTI-tje

Het is voormij nog steeds even wennen, maar wat geweest is is geweest, ben blij dat hij bij jouw in goede handen is. We doen het nu maar met een SpaceStar 1.6, fijn autootje, rijdt lekker.


Grt Hans

GTI-tje

#48
Hallo Robbert,


Vandaag na lange tijd weer even het forum bekeken, en dan gaat het toch weer kriebelen als ik zo mijn oude liefde zie staan. Het doet nog steeds pijn, maar het kon niet anders. Dat de prijs niet overvraagd was mag blijken uit een advertentie waarin een Galant GTI weliswaar in sedan uitvoering wordt aangeboden voor 3000 euro!!!!, zonder de optie's zoals die op jouw GTI wel te vinden zijn. Overigens ik misgun het je niet hoor, ik ben er tenslotte zelf bijgeweest.


http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mitsubishi/m689577421-mitsubishi-galant-2-0-gti-16v.html


Mvg Hans


Even los van deze reactie en advertentie; ik krijg nog steeds kippevel van het geluid wat de GTI/X voorbrengt, het is weliswaar niet hetzelfde geluid als Robbert GTI en misschien ook niet van bovengenoemde advertentie, maar ik herken toch wel bepaalde sound die mijn (sorry Robbert's GTI) ook had, vooral als je eventjes doortrekt. GALANT GTI 1993 E/D LIMITED WITH ECS. de beelden zijn niet zo fraai, ging eigenlijk meer om het geluid van de 6G GTI. Sorry was even ontopic dus snel weer terug naar: Terug van weggeweest......

Robbert

#49
Hallo Hans,


Ik lees net je verhaal....ik heb het druk de laatste tijd en i.c.m met het mooie weer zit ik weinig achter de laptop, maar idd de sound in dat filmpje klinkt erg bekend, al klinkt de mijne nog iets agressiever omdat ie gechipt is hapt ie nog feller op gas geven. Al moet ik zeggen dat de bestuurder in dat filmpje er niet bijster zuinig mee omgaat....das dan weer zonde.


De GTi sedan op marktplaats had ik ook al gespot, is echt 1 van de allereerste 6G GTI-tjes die in NL verkocht zijn gezien het kenteken, wagen ziet er nog super netjes uit maar die prijs wat erop staat krijgt hij er nooit voor....jah in de toekomst misschien, zo heeft Mitsubishi dealer Henk Slagter uit Appingedam misschien wel al 10 jaar een Colt 1.4 Turbo uit 1982 tekoop staan voor 5950,00€....hij zei toen tegen mij, dat is wat er voor betaald moet worden...zo niet blijft ie lekker in de showroom staan. Maar eerlijk is eerlijk ik heb jouw GTi voor een zeer nette prijs kunnen bemachtigen, en net wat jezelf ook al aangaf je bent er zelf bij geweest.


Zoals mij bij aankoop is verteld is reeds geschied, ik was op weg terug van familie in Duitsland en moet dan een heel stuk over de E-31 "autobahn" de ideale plek voor de GTI....heb ff gepiekt maar verders een 160km aangehouden...ik draai de afrit af en dacht al dat iets hoorde...en jawel, de middendemper had de geest gegeven,precies op een flens.Wat klinkt zo,n wagen dan ineens goedkoop, maar dat is reeds weer opgelost, er zit een nieuwe onder.


Ook heb ik via Ebay een werkplaatshandboek kunnen bemachtigen waar zelfs ECS in word uitgelegd. Verders heb ik er een wind/zonnescherm voor m,n dakraam erbij gezocht en gevonden in Duitsland en C.V op A.B ingebouwd en wat andere dingen maar dat had ik je al in een email gestuurd.

Groeten Robbert