Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga wimme, Maj 11, 2012, 02:09:40 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

wimme

Na een foute start.....(topic handleiding)
Ben een oudere Mitsubishi fan , inmiddels bezig met de vijfde nieuwe...een Outlander 2.0 edition one cvt die hopelijk een caravan goed trekt....ben erg verwend na 2 Pajero`s
Doe zelf graag wat aan de auto en hoop op dit forum nuttige tips te vinden

Eagle1982

Hallo Wimme,


En welkom hier op het forum.
Er zijn hier een stuk of wat Outlander bezitters op het forum.
Mogelijk dat zij 1 en ander aan info voor je hebben ;)


Veel plezier hier op het forum in ieder geval.


Evo driver


Chaoth


Waterkastanje

Hi Wimme,

Welkom, zelf ben ik ook een Oulander met caravan bezitter.
De Outlander is een prima caravantrekker, maar dat hangt uiteraard ook grotendeels van de caravan af.
Als ik me niet vergis mag je met de Outlander versie die jij hebt aangeschaft 1600kg trekken. (koppel van net geen 200nm)
Zo lang dat je caravan niet zwaarder weegt dan +/- 1400kg (volle belasting) heb je een stabiele combinatie.
Nu je haalt het zelf aan, als je natuurlijk uit een Panjero komt die 3000kg mag trekken en een eigen gewicht van ruim 2000kg, en je hebt een caravan die 1500kg+ weegt dan heb je mogelijk een probleempje met je Outlander.
Maar vermits je zo te zien al jaren caravan ervaring hebt zal je wel rekening gehouden hebben met het koppel en trekvermogen van je nieuwe aankoop.
Dus veel rijplezier met je combinatie gewenst!!

wimme

Waterkastanje    eind van de maand weet ik het    HOOP dat het lukt   2000 km voor de boeg