Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nog een nieuw lid met een (oudere) Outlander

Filluar nga HarryOv, Prill 18, 2012, 10:55:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel

Daar is een Mitsubishi voor niet op de weg maar in het ruwe terein......vooral als het geregend heeft.

HarryOv

Moet 't niet te nat worden, daar ga je met de Outlander echt wel op stuklopen. Maar 't is ontzetten leuk om even lekker gas te geven.

Binnenkort eens kijken naar de rubbers van de achter ophanging. Die gaat op 't moment steeds enthousiaster piepen en kraken...

Zorro

Gefeliciteerd met je aanwinst, ben zelf ook aan het kijken naar een Outlander en vroeg me af hoeveel liter gas erin gaat?
Zelf doe/deed ik 300/370km met 45l gas in een Alfa Romeo Selespeed die nu ook stilstaat ivm de bak en waar ik ook al 1 jaar electronische problemen mee heb...

HarryOv

Had ik heel deze reactie niet gezien.... oeps... Sorry!


Onze 4WD lust best een slokje. Er ligt bij mij een 40 liter (effectief) ringtank in. Het verbruik (met een vlot rijdende voet) tussen de 1 op 8 en de 1 op 9. De 2wd variant is een stukje zuiniger.


Met de caravan er achter of een zware trailer met midikraan (en dan nog goed doorrijden) stijgt het verbruik naar zo'n 1 op 6,25


Ook laat ik een stukje onverhard ook niet links liggen.