Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hi there!!

Filluar nga Jenneke, Qershor 08, 2009, 11:50:53 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#15
Citim nga: "Jenneke"nu geloof ik er niks meer van  :mrgreen: lol
Met cijfers kan ik niet omgaan, daarom doet mijn vrouw de financiën. En ik iets met zakgeld... :lol:  :lol:  :lol:

Jenneke

#16
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Jenneke"nu geloof ik er niks meer van  :mrgreen: lol
Met cijfers kan ik niet omgaan, daarom doet mijn vrouw de financiën. En ik iets met zakgeld... :lol:  :lol:  :lol:

Ah ja joh... heb ik ook... :P alleen krijg ik dan zakgeld whaha... neeeeeehhhh geef mij maar loon dat gaat vanzelf wel op en anders niet :P

GHINO

#17
Clio een wagen dan? afstadnsbediening erbij inbegrepen? :mrgreen:

Jenneke

#18
Clio?? volgens mij past dat nog op je broodje :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous

#19
Hoi Jenneke, heb je nog het Galantfans forum bezocht, die zullen allemaal wel voor de Galant gaan, en niet voor de Eclipse. Op het Galantforum kom je alles te weten over de Galant, het MOC forum is meer algemeen, dus ook voor liefhebbers van een Eclipse of een Colt e.a. Ik wens je veel succes met zoeken, we horen en zien het wel wat het geworden is.

Jenneke

#20
Citim nga: "GTI-tje"Hoi Jenneke, heb je nog het Galantfans forum bezocht, die zullen allemaal wel voor de Galant gaan, en niet voor de Eclipse. Op het Galantforum kom je alles te weten over de Galant, het MOC forum is meer algemeen, dus ook voor liefhebbers van een Eclipse of een Colt e.a. Ik wens je veel succes met zoeken, we horen en zien het wel wat het geworden is.

Jep heb ik me aangemeld. Alleen Eclipse Club Holland (waar ik al wel langer lid van was) ligt er al een hele tijd uit... :(

GHINO

#21
Citim nga: "Jenneke"
Citim nga: "GTI-tje"Hoi Jenneke, heb je nog het Galantfans forum bezocht, die zullen allemaal wel voor de Galant gaan, en niet voor de Eclipse. Op het Galantforum kom je alles te weten over de Galant, het MOC forum is meer algemeen, dus ook voor liefhebbers van een Eclipse of een Colt e.a. Ik wens je veel succes met zoeken, we horen en zien het wel wat het geworden is.

Jep heb ik me aangemeld. Alleen Eclipse Club Holland (waar ik al wel langer lid van was) ligt er al een hele tijd uit... :(
DEC...
Owwwwww maar wij van GF zijn veeeeeele malen gezelliger dus pikke automatisch de + punten van die andere club in  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Jenneke

#22
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "Jenneke"
Citim nga: "GTI-tje"Hoi Jenneke, heb je nog het Galantfans forum bezocht, die zullen allemaal wel voor de Galant gaan, en niet voor de Eclipse. Op het Galantforum kom je alles te weten over de Galant, het MOC forum is meer algemeen, dus ook voor liefhebbers van een Eclipse of een Colt e.a. Ik wens je veel succes met zoeken, we horen en zien het wel wat het geworden is.

Jep heb ik me aangemeld. Alleen Eclipse Club Holland (waar ik al wel langer lid van was) ligt er al een hele tijd uit... :(
DEC...
Owwwwww maar wij van GF zijn veeeeeele malen gezelliger dus pikke automatisch de + punten van die andere club in  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

ik bespeur hier enige concurrentie strijd :P als ik een eclipse of een galant koop houd ik van jullie allemaal :D

GHINO

#23
Concullega`s dan nog altijd.
Wij ook van jou hehe

Ow al opgemerkt dat een eclipse warschijnlijk verzekertechnisch duurder zal vallen dan een galant? *hint* *hint*  :mrgreen:

ow ow ow sorry flauwwwwwwwww :mrgreen:

(psssst..... galant heeft ook een hele grote ...achterbank.....*hint*.....) :mrgreen:

Jenneke

#24
Ja zo ver was ik al wel :D en wat je met een grote achterbak kan? EEN HELE GROTE SUB IN STOPPEN :mrgreen: gheheheheeheheheeeee :mrgeen:

sp1046mhs1

#25
Een sub? Kan je zélf niet zingen dan?  :lol:

GHINO

#26
Citim nga: "Jenneke"Ja zo ver was ik al wel :D en wat je met een grote achterbak kan? EEN HELE GROTE SUB IN STOPPEN :mrgreen: gheheheheeheheheeeee :mrgeen:
Stond achterbaNk :mrgreen:

Jenneke

#27
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "Jenneke"Ja zo ver was ik al wel :D en wat je met een grote achterbak kan? EEN HELE GROTE SUB IN STOPPEN :mrgreen: gheheheheeheheheeeee :mrgeen:
Stond achterbaNk :mrgreen:

Oh sorry.... haha :P tsja blont he?? :mrgreen: ach met een grote achterbank kun je veel jahh.... maar een kleine brengt je weer op leuke ideeën   :twisted:  :twisted: muahahaha!!

Chaoth

#28
Citim nga: "Jenneke". maar een kleine brengt je weer op leuke ideeën   :twisted:  :twisted: muahahaha!!

Zoals?  :roll:  :mrgreen:

Jenneke

#29
Citim nga: "Chaoth"
Citim nga: "Jenneke". maar een kleine brengt je weer op leuke ideeën   :twisted:  :twisted: muahahaha!!

Zoals?  :roll:  :mrgreen:

je krijgt dan yoga achtige neigingen  :twisted: