Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Br0ns CJ0 1,3i 96

Filluar nga br0ns, Qershor 09, 2009, 08:11:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

br0ns

Ik zat even te kijken maar ik kan me eigen topic niet meer terug vinden die is toen zeker gesneuvelt met overgaan naar het nieuwe forum toen nog.

Ik zal mij dan ook maar even opnieuw voorstellen.

Ik ben Sylvester ben 20 jaar en werk als auto monteur bij een Chrysler Jeep Dodge dealer maar na een half jaar gingen we fuseren met Mitsubishi en toen is de ''liefde'' voor het merk gekomen, we hebben 2,5 jaar dit naast elkaar kunnen vol houden maar de importeur van mitsubishi ging opeens zoveel eisen van verkoop dat dat niet meer lukte dus dat stopte al na 1,5 jaar en later kwamen er ook wat strengere regels voor de werkplaats en toen is er besloten door hogeren hand dat dat niet meer reeel was en Mitsubishi werdt dus afgestoten en doen we enkelt nog maar Chrysler Jeep Dodge.
Heb ook diverse trainingen gehad van mitsubishi.

Mijn autotje.

Ik rij een CJ1A (officieele benaming) met een 1,3i (4g13 motor) met de groen kleur waar ik nu al 2,5 jaar lekker mee in de rondte rij. Ik rij ongeveer 16,500km lekker per jaar en wistje dat je achterin met banken geklapt ook nog lekker kan slapen ? Heb in Januari de 200.000 overschreden en olie verbruik is bijna niets.

Het verhaal van de Auto.

Deze auto was bij ons ingeruilt door een oudere vrouw die bij ons een CZ3 had gekocht. Aangezien me eerste auto een beetje gaar was en ook niet mijn ding (Opel kadett uit 1988) en ik toch eigenlijk wel verlieft toen al was op de CJ serie moest ik hem hebben en ik heb er nog geen spijt van gehad. Totale onderhouds kosten totnu toe is 180 euro, hij is door de vorige eigenaarese goed onderhouden hij had net nieuwe banden toen ik hem kocht onderhoud en apk waren net gedaan, en alle beurtjes in het boekje zijn gestempelt. Heb zelf 2x een grote beurt gedaan en Distributie riem met spanner. Dus ik mag nog niet klagen hij houd zich zelf als een echte Mitsubishi.

Veranderingen.
Na aanschaf zijn er wel wat dingentjes verandert.

-Heb grijse zijknipperlichten in de schermen gemonteerd (van de XPLOD serie)
-Achter 2 boxen gemonteerd aangezien een GLI uitvoering deze niet origneel heeft.
-Centrale Portier vergrendeling met afstandsbediening.
-Toen kwamen er 2 andere voor boxen deze zijn er inmidels weer uit ivm dat deze niet lekker gemonteert konden worden.
-Een andere Radio is er ingegaan met USB en Bleutooth (handsfreebellen he) en Ipod Aansluiting.
-Ook zit er Xenon 8000k in. (deze zijn goed afgestelt en schijn niemand in z'n spiegel behalve me vader  :?  hoe raar het ook is volgens mij is hij een beetje jaloers :P)

Foto's.





Net Xenon er in.


Velen zullen me ook wel herken van het Mitsubishi Power Forum waar ik ook actief ben.

Iemand nog vragen ?? Zoja stel ze dan maar.

Groetjes Sylvester

sp1046mhs1

#1
Reactie op de onderste foto:

Mijn Lancer (sedan, 1997, 1.3GLi, kleur groen, LPG-G3) vond ik zo vooraf ook niet geheel mooi, de radiator was niet al te fraai zichtbaar. Ik heb indertijd overwogen iets van racegaas oid achter de grille en bumper te plaatsen om het wat op te leuken. Dit is er helaas nooit van gekomen. De auto is inmiddels verkocht... :|

Andere vraag: hoe zit het met je werk nu het zo rommelt met die Amerikaanse autobedrijven? Stappen jullie binnenkort ook in een ander dealerschap, om het bedrijf zélf te beschermen?

Chaoth

#2
Opnieuw welkom (al is dit voor mij de eerste keer, geloof ik)

br0ns

#3
Citim nga: "sp1046mhs1"Andere vraag: hoe zit het met je werk nu het zo rommelt met die Amerikaanse autobedrijven? Stappen jullie binnenkort ook in een ander dealerschap, om het bedrijf zélf te beschermen?

Nee omdat er opzich nog genoeg klanditie is maar dit zien we ook terug lopen. Ik werk bij de Stern en het is een heel gezond bedrijf als er wat gebeurt horen wij kwa personeel dit pas heel laat en dan gebeuren er ook snel acties. We hebben er 1 filiaal moeten sluiten van de nog 7 overgebleven Chrysler dealers dit omdat dit filiaal z'n doelstelling bij lange na niet haalde en te dicht bij 3 andere filialen zat.

Het Mercedes filiaal van de Stern is per April gesloten wat bij ons om de hoek zit. Omdat de Stern toch nog iets van mercedes bij ons in de buurt wil hebben doen wij nu ook Mercedes VERKOOP. We hebben van alle modellen een occasion staan omdat nieuwe momenteel gewoon te duur zijn en omdat we niet weten of dit wel aan zal slaan op ons filiaal. Dus hier pikken we ook nog een graadje van mee.

sp1046mhs1

#4
Ik ben blij voor je dat er nog geen serieuze aanwijzingen tot zorg is. Het kan naar zijn voor een klant als deze niet meer in de buurt terecht kan, de medewerkers hebben vaak een veel groter probleem... :|

Het kan raar en héél snel omslaan. Bezitters van een Alfa Romeo kunnen bij ons niet meer in de buurt bij de dealer terecht. Die zijn nu genoodzaakt om ruim voorbij Utrecht te rijden. :shock:

Ook A'foort had een M-dealer, plots verdween dit. Na maanden is een bestaande ondernemer pas bereid geweest M in zijn totaalpakket van verschillende merken op te nemen.