Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

koppeling hoog aangrijppunt asx

Filluar nga mark109, Dhjetor 29, 2019, 08:03:43 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mark109

We zijn sinds kort in bezit van een asx met 70.000 km op de teller nu vind ik dat de koppeling heel hoog opkomt ik heb me laten vertellen dat dit niet af te stellen is, rest mijn vraag hebben meer asx bezitters hier last van ?.




Stephan

Nee, geen last van. Maar ik vind de koppeling sowieso een minpuntje voor deze auto. Bij het achteruit rijden gaat dit vaak erg schokkerig en soms bij het optrekken in de 1e versnelling.

Alfredo

Hallo,

Ik heb er geen last van, koppeling zit mooi onderin. Wel last van koude start, niet comfortabel rijden bij laag toeren.
Zit al te zoeken op internet naar chip tuning, maar dat zal wel niets worden. Ik wil meer koppel en dat is voor een auto zonder turbo erg lastig.

Maar we blijven zoeke, naar oplossingen.
PS Maar met K&N Filter is wel beter
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

mark109

heb een test gedaan In tweede versnelling koppeling laten opkomen met de handrem op.  motor valt uit  is dan koppeling nog goed ?