Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen MITCHUBISHI galant VR-4

Filluar nga mitchubishi, Tetor 07, 2010, 07:14:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mitchubishi

#45
Thnx voor de berichten, ik ga er zeker naar kijken!

Inmiddels alweer wat leuke goodie's binnen, zal er morgen eens een fototje van posten :mrgreen:

mitchubishi

#46
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 80&bih=685

deze nieuwe goodie binnen inmiddels samen met een nieuwe intercooler waarvan ikzelf denk dat deze te klein is.
Iemand een site of weet ik veel wat waar ik kan berekenen welke ideaal is voor de huidige setup?

setup:

EVO III super 16G turbo
uitlaatspruitstuk dus die hierboven staat.
EVO 3 )2 housing
EVO3 downpipe
510cc injectors

mitchubishi

#47
en nee.....heb de vr4 nogsteeds niet.
Er zit namelijk een abs storing in de vr-4 en die zou eerst gefixt worden voordat ik hem ophaal.
Daar is het w88 op. :cry:

sp1046mhs1

#48
Wel al een hoop shoppen, maar de auto nog steeds niet in je bezit? En wat als de deal niet doorgaat?

Wel mooi:

GTI-tje

#49
Volgens mij gaat het om deze auto, is denk ik ruim 2 jaar geleden (als het niet langer geleden is) Ik vond de prijs toen te duur. t.w. 4000 euro, en volgens mij reed de auto op dat moment niet, maar dat weet ik niet zeker meer, er moest toen in iedergeval nog het nodige aan gebeuren. Misschien is dat na mijn tijd gebeurd.







Robbert

#50
Gaaf!! :D  Mooie foto,s Hans, ik vind het wel een dik ding zo in USA uitvoering. Vooral dat zwarte leer en die appart oplopende middenconsole "armsteun" is mooi, dat zijn helaas dingen die niet op een NL uitvoering zijn geleverd.

GTI-tje

#51
Citim nga: "Robbert"Gaaf!! :D  Mooie foto,s Hans, ik vind het wel een dik ding zo in USA uitvoering. Vooral dat zwarte leer en die appart oplopende middenconsole "armsteun" is mooi, dat zijn helaas dingen die niet op een NL uitvoering zijn geleverd.

Foto's heb ik niet zelf gemaakt Robbert, deze zijn mij toen toegestuurd door Rob Braun, Mitsubishi-dealer in Spijkenisse. Ja heeft wel wat dat zwarte leer.

Jelle

#52
Dit is m inderdaad, heb m al gespot op Galantfans.
Heeft m nog niet dacht ik.
Wel lekkere buikschuivert 8-)

mitchubishi

#53
yupsz dat is um ja, zoals al gezegd buitenwerk ziet er niet uit maargoed daar hebben ze autospuiters voor  :mrgreen:

mitchubishi

#54
hey guys,

Auto inmiddels opgehaald en runs like a dream  :D
Ik vind eerlijk gfezegd 4000 euro voor een technisch gezien goede vr4 niet duur maargoed das persoonlijk.
Zoals gezegd de galant rijd fijn ALLEEN wil hij niet fatsoenlijk stationair lopen.
Hij blijft tussen de 800 en 2000 tpm hobbelen. heel apart.
Heb de idle valve gecheckt en doorgemeten, dies goed, de maf gecheckt, dies goed.
ik denk alles goed gecheckt op lekkage's, kan ik ook niet vinden, iemand nog een idee??

grtz

Chaoth

#55
De stappenmotor?

mitchubishi

#56
das dus die idle valve toch? die onder de throttlebody zit? met 6 contactpunten?

die heb ik dus getest en die's goed, ook getest op lekkage's van vacuüm en boost maar ook niks te vinden.
luchtmeter gecheckt, ook goed, lambda geeft ongeveer 180/190 millivolt aan, geen idee wat daar de correcte waarde's van moeten zijn.
Normaal gesproken toch tussen de 100 en 800 mv?

thnx alvast weer

Evo driver

#57
De lambda moet schommelen van 100 mv tot ongeveer 900 mv

gr. remco