Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw op forum

Filluar nga Chaoth, Tetor 27, 2008, 10:32:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 4 Vizitore po shikojne kete teme.

Chaoth

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en daarom lijkt het mij gepast om mij even voor te stellen.

Ik ben Kim Hoiting (man) en ben op het moment 23 jaar.

Ik ben nu 1,5 jaar in het bezit van een Mitsubishi Lancer Wagon 1.6 GLXi uit 1996.

De auto voldoet mij prima en ik blijf (hoogstwaarschijnlijk) bij het merk Mitsubishi, mocht er ooit een andere auto komen.

Hieronder staan enkele foto's van mijn auto :)

Groet,

Kim




sp1046mhs1

#1
Welkom! 8-)

Evo driver

#2
Hoi welkom

en nog even de vraag over die koplampen van mij die zijn gewoon hetzelfde ik heb ze van ebay gekocht

gr. remco

Chaoth

#3
Heb al even een kijkje genomen, maar er staat natuurlijk niks meer op  :(

Gaat nog een hele zoektocht worden.

Iemand tips misschien?

Evo driver

#4

Chaoth

#5
Hey Remco,

Bedankt voor de site. Ik heb al een mailtje gestuurd naar de verkoper.

Ik ben al heel lang op zoek naar dergelijke koplampen. Reuze bedankt voor de tip/link.

You're a life saver :P

Ging het betalen een beetje makkelijk? Ik heb namelijk geen creditcard.

Evo driver

#6
betalen gaat super makkelijk met paypal gewoon een account aanmaken en kan je (bijna) overal mee betalen en het is nog veilig ook

gr. remco

Chaoth

#7
Hey Remco,

Ik hoop dat die verkoper snel reageert.. :)

Wat bedoel je met veilig?

Evo driver

#8
dat je niet zomaar je geld weg is als je wat betaald

Chaoth

#9
Ik heb contact met de verkoper.. Zal binnenkort een set bestellen.

Gaat leuk worden  :D Ik zal foto's plaatsen zodra ze op de auto zitten.

Nog super bedankt Remco :)

Anonymous

#10
Hoi,

Welkom op het MOC forum, sorry dat ik wat laat reageer, maar ik zit niet elke dag achter de computer. Mooie LancerStation, zijn probleemloze auto's van horen zeggen, overigens ik zelf rij als meer dan 30 jaar Mitsubishi en nog steeds erg tevreden.

Mvg Hans (GTI-tje)

Chaoth

#11
Dank u, Hans :)

Heb weinig problemen met de auto gehad. Me uitlaat is er wel eens onderweg gedonderd en heb nieuwe banden + wiellagers, maar dat ligt hem aan de leeftijd van de auto. Verder nooit problemen met het blok en heb totaal geen last van roest.

Zeer tevreden over deze auto.

Ow ennuuh.. Remco.. De koplampen voor de Lancer 93-95 (EVO I/II/III) zijn nu ook in NL verkrijgbaar bij 12tune voor 115 euro per set (zonder knipperlichten)  :D

Groet,

Kim a.k.a. Chaoth

Chaoth

#12
Heb na binnenkomst van het pakketje met koplampen en knipperlichten de boel meteen op de auto gezet.

Hier het resultaat. :)


Evo driver

#13
Ziet er meteen een stuk jonger uit zo. Wel even de koplampen af laten stellen he anders zit je misschien je tegenliggeers te verblinden

gr. remco

Chaoth

#14
Hey Remco,

Je hebt gelijk. Ik heb al op het lichtbeeld gelet tijdens het rijden in het donker. Ziet er aardig hetzelfde uit en heb ook nog geen tegenliggers gezien die begonnen te knipperen.

Is het eenvoudig om, indien nodig, de koplampen te verstellen??

Als je het een aanrader vindt, dan laat ik het doen bij de volgende onderhoudsbeurt. Deze vindt namelijk binnenkort plaats. :)

Ben jij een Mitsubisi-monteur, Remco?? Je weet er veel vanaf namelijk. :)

Groet,

Kim a.k.a Chaoth