Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wieger's Galant 2.4 GDI GLS

Filluar nga Wieger, Janar 27, 2011, 05:34:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

k-92

#15
heej

je kan ook gewoon cruise control kopen en zelf inbouwen dan ben je stuk goedkoper uit kan je voor 200 al klaar zijn....messchien iets meer....

en is best te doen, binnekort op mijn lancer ook zelf inbouwen....

leuke auto....

Wieger

#16
jah maar ik heb een elektrische gaspendaal ( non kabel )
dus dan word het weer een ander verhaal ;)

k-92

#17
volgens mij had mijn pa dat ook op zijn mazda 626 uit 2001 waar hij hem ingebouwd had

Jorie

#18
Gefeliciteerd !! Man dat is een coole kar !! Ziet er geweldig uit.

Wieger

#19
Vandaag waarschijnlijk de laatste nacht dat de Colt naast huis staat , we hebben morgen een afspraak met de nieuwe eigenaar bij Mitsubishi dealer in Oldemarkt ,
Het gaat om hoe kan het ook een mitsu liefhebber die eerst de Colt bij hun dealer op de brug wil hebben .
Dus morgen gaan we met de Colt en de Galant richting Oldemarkt en word de Colt nauwkeurig geïnspecteerd waarna misschien de knoop word doorgehakt .
Daarom heb ik alle 3 de mitsu's maar eens even gewassen ( serieuze vogelplaag heerst hier ) dus ze waren alle 3 gebombardeerd onder de vogel poep  :evil: !!

Dus hiervoor moest natuurlijk wel een auto afscheid collage maken dus hier een paar fototjes :















En de Colt is alleen gewassen en niet gepoetst dus hoezo rood verkleurd  8-)

Wieger

Nu het seizoen weer begonnen is gaat de rubberboot weer te water :D
De Galant heeft er totaal geen moeite mee en dat samen met de automaat is het ook makkelijk  8)






En hij is meteen verlaagd van de achterkant haha  :P






Chaoth

Mooi speelgoed zo'n Galant, hè ;)

Wieger

niet alleen die galant hoor !  :o

Wieger

Zo vandaag me KM teller terug laten draaien naar de originele KM stand natuurlijk ;)
Die vent bij Eurox is er 5 uren zoet mee geweest  :P
Maar achteraf is het mooi gelukt en staat weer op de stand waar die op hoort .




Verder heb ik hem noodgedwongen moeten wassen naar die helse rit van gister en toen heb ik deze foto genomen met de hond erbij   :P 






Uploaded with ImageShack.us






Evo driver

Whahaha ja mijn auto zit ook aardig onder de modder tsja evo+onverhard= lekker glibberen en dwars door de bochten  :o

Wieger

dacht al van wie waren die sporen want we zaggen ze wel liggen  :P

KillerbeeNL


Evo driver

Citim nga: Wieger ne Qershor 06, 2011, 11:04:10 MD
dacht al van wie waren die sporen want we zaggen ze wel liggen  :P

Geeeeeen idee zal wel van richard zijn geweest onee die was niet zo vies :D

Wieger

Nou gister was het raak hoor ,
Ik ree op een boeren weg kwam er eropeens een trekker die naar de verkeerde kant uitweek dus toen ik de berm in en opeens een klap !
Lekke band :s Nou verwisselen dacht ik zo even te doen maar dit viel ook tegen omdat de bouten verzonken waren en de kruis sleutel te dik was :S
Heb ik dat !!
Nou toen heeft een vriend me een ratel en dop 19 gebracht en alles verwisseld .
Nu wou ik vandaag me band weg brengen blijkt gewoon die hele velg naar de klote te zijn !!


Wieger

tjah dat is ook zo :s
ik heb metteen gekeken op mp en vond dit http://link.marktplaats.nl/457794117 dus straks meteen even bellen , alleen ik heb 225 en dit is 215 .