Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

nieuw bij de Ownersclub met mijn Galant 1.8 GLi, 1991

Filluar nga mike s, Korrik 23, 2017, 01:34:29 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mike s


sinds 15 april jl. heb ik mijn Galant 1.8 GLi. De auto is van eerste eigenaar en had pas 115.250 km gereden. In 2006 kreeg de auto pas z'n 50.000 km beurt
om maar s wat te noemen. Eind 2016 is de distributie riem vervangen en zijn r nieuwe banden gemonteerd. Keurige auto,wel beetje saai ,maarja, dat is zo'n 1.8 hatchback nou eenmaal. Sinds ik m heb zijn er chroomlijsten langs de voor- en achterruit gekomen,en langs de wielkasten. De sullige bolle plastic wieldoppen gingen in de kliko en de wielen heb ik in de kleur van auto gespoten, Chroom velgringen er op en na lang zoeken chromen naafdopjes gevonden (stofkapjes voor n aanhanger ). De naafdopjes zitten met zg. turbolijm geplakt, met n hamer kreeg ik ze er niet meer af, prima dus ! De bumpers en de carosserie beneden de stootlijst ( lichte roestplekjes) met  Hammerite zwart gemaakt. Hij is nu bijna naar m'n zin, op de grill na. Ik ben nog op zoek naar de grill met de verchroomde lijst,zoals op de luxere 2.0 zat. Dus als iemand me daar mee kan helpen.......