Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Parkeerverlichting

Filluar nga Goosman, Janar 27, 2020, 03:35:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Goosman

Hallo allemaal,
Mijn parkeerverlichting linksvoor is kapot, en de manual is nogal onduidelijk in de beschrijving waar ik onder de motorkap moet zijn om dat lampje te vervangen. Ook op internet is niets te vinden. Als ik de koplampunit bekijk in de motorruimte krijg ik de indruk dat ik eerst de koplampunit moet uitbouwen om te ontdekken waar dat lampje ergens verstopt zit. Iemand een idee (liefst met foto's....)?
Groet!

Alfredo

Hoi Goosman,

Volgens mij heb ik deze optie niet op mijn ASX zitten.
Maar wat jij bedoelt is toch gewoon je standslicht, ( Richting aanwijzer b.v.b. Naar rechts aan hebben en het contact uitzetten, dan blijft rechts stadslicht voor en achter branden!

Dan zou je stadslicht kapot zijn.

Hoor graag wat het probleem cq oplossing is.

Grt
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Goosman

Citim nga: Alfredo ne Janar 27, 2020, 09:46:02 MD
Hoi Goosman,

Volgens mij heb ik deze optie niet op mijn ASX zitten.
Maar wat jij bedoelt is toch gewoon je standslicht, ( Richting aanwijzer b.v.b. Naar rechts aan hebben en het contact uitzetten, dan blijft rechts stadslicht voor en achter branden!

Dan zou je stadslicht kapot zijn.

Hoor graag wat het probleem cq oplossing is.

Grt
Nou....het probleem heeft zich spontaan hersteld.... Is idd het standslicht (in de manual noemt Mitsu dat toch echt 'parkeerlicht'). Mogelijk dat één van de (jongere) huisgenoten met de richtingaanwijzer heeft zitten spelen. Uiteraard heb ik zelf ook niet goed genoeg gekeken. Maar goed, mocht dat lampje ooit kapot zijn, de vraag blijft natuurlijk staan hoe je dat moet vervangen. Dank voor het meedenken !