Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen MITCHUBISHI galant VR-4

Filluar nga mitchubishi, Tetor 07, 2010, 07:14:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mitchubishi

#15
ik doe weer wat verkeerd ofzo, snap er geen reet van.


Bij deze mijn album maar even openbaar gemaakt , moeten jullie zelf maar even kijken.

Uploaden wil vanaf hier iig niet.

http://www.mijnalbum.nl/Album-GBRWKGDV- ... bishi.html

Voor degene die ze voor me wil posten en het wel lukt...graag
En dan daarna uitleg over wat ik verkeerd doe....

 :roll:

Evo driver

#16
mmm mooi verhaal maar helaas werken je fototjes niet

Evo driver

#17
er staat ergens beschreven in een sticky topic hoe je foto's moet plaatsen.

maar die auto heb ik wel eens voorbi zien komen op het net.

Maar een ander klein vraagje Wat voor bak heb je gebruikt in de colt ? Een galant gti bak toevallig ?

En wat voor aandrijfassen ?

Gr. remco

mitchubishi

#18
eerst een bak van een galant gti ja maar die versnellingen waren tekort en de aandrijfassen braken telkens doormidden.

daarna een bak genomen van een spacewagon diesel incl de aandrijfassen, en dat blijft heel ook met een Quaife sper erin.

Maar nogmaals het is en blijft Fwd 2cent niks waard dus :mrgreen:

GTI-tje

#19
Citim nga: "mitchubishi"Wat moest er destijds allemaal aan de auto gedaan worden dan?
Omdat er staat "moest ontzettend veel aan gedaan worden" dat valt nu wel mee eigenlijk.
Hoe de conditie van de motor en turbo is heb ik natuurlijk niet kunnen zien maar hij trok nog op als een dolle. :D
Wel zat er al een evo 3 turbo op met bijbehorende injectoren en downpipe. :lol:
Da's weer mooi meegenomen iig.
Verder was alles eraf gehaald want er heeft wel degelijk een boostcontroller en alles opgezeten maar dit is verwijderd.
Verder zat er een deuk in het voorscherm, de lak ziet er niet uit en de abs werkt niet.
Dit laatste is me echter belooft te fixen voordat ik hem ophaal. Heb al wel een paar foto's, weet dus alleen niet hoe up te loaden. Kan niet rechtstreeks vanaf de harde schijf maar eerst op zo'n picturedump site uploaden of wat??
Verder denk ik dat ik het lederen interieur hier op de site wel verkocht krijg neem ik aan  :D
Want dat zware spul moet er uit. Interieur is nog wel puntgaaf trouwens.
Verder is het maar gewoon afwachten, hij heeft mij verteld dat het blokje los is geweest en dat ze alles na hebben gekeken en eventueel vervangen. dit kan wel/niet kloppen heb geen idee maar ik geloof hem wel eigenlijk.
Verder liep hij stationair iets schommelig maar denk dat dat meer in de ecu te zoeken is, waarschijnlijk lekken die elcotje's iets. €0,20,- is dat ook weer klaar.
Mjah verder zoek ik dus de bumpers die ik ook op mijn dynamic 4 had maar eerst gaan we hem motorisch even aanpakken.
Als eerst een paar metertjes van autometer die ik al heb liggen, olie temp, olie druk , en turbo druk.

Nee eigenlijk eerst maar eens afwachten tot de vr-4 op de oprit staat haha

De VR4 is voormij een gesloten boek. Ik wens je veel genoegelijke uurtjes met je aanwinst.

sp1046mhs1

#20
Efkens kijken of het mij wél lukt...  ;)

 

 

 

 

 

 

 

 


mitchubishi

#21
ok thanx, vaag inderdaad maar nu de uitleg hé.....................

hoor wel weer wat menigeen ervan vind  :mrgreen:

Evo driver

#22
Citim nga: "mitchubishi"eerst een bak van een galant gti ja maar die versnellingen waren tekort en de aandrijfassen braken telkens doormidden.

daarna een bak genomen van een spacewagon diesel incl de aandrijfassen, en dat blijft heel ook met een Quaife sper erin.

Maar nogmaals het is en blijft Fwd 2cent niks waard dus :mrgreen:

Oww ok

Mijn collega heeft mijn oude coltje gekocht daar zat eerst een 1.6 gti motor in daarna heb ik hem vervangen door een splinternieuw 1.8 gti motor. Toen verkocht voor de evo 2. Maar mijn collega heeft hem gekocht en heeft een rvr motor gekocht maar omdat de orginele bak niet paste (heb ik duidelijk gezegt) is hij er mee gestopt en op de 1.8 gti er weer ingezet en daar een turbo kit van een eclipse opgezet. Rijd grappig maar meer ook niet.

bedankt voor de info.

Gr. remco

mitchubishi

#23
Hey

De originele 1.8 gti bak past wel op de vr-4 4g63t hoor! die heb ik er eerst op gehad tot hij kapot liep.

maaruh een rvr is toch een 7 bolt??? is dat meer een evo motor of zo'n crankwalk baggerblok?

Joeri

#24
waarvoor staat 7 bolt?

mitchubishi

#25
6 of 7 bouten waarmee het vliegwiel word verbonden met de krukas.
Zo heb je de 6 bolt van b.v de vr-4 en de 7 bolts van b.v de nieuwere type's eclipse.(ook wel 1G en 2G motoren)
Velen met zo'n 2G eclipse gooien er vaak een oud type (6 bolt dus) in omdat deze motoren veel betrouwbaarder en sterker zijn
dan de 2e gen. 7 bolt motoren. Ook zijn de drijfstangen van een 1e gen een stuk sterker, de luchtinlaatkanalen en het gasklephuis een stuk groter en heeft het blok geen last van "Crankwalk"

Waarom ze ooit de onverwoestbare 1G 4g63t veranderd hebben?   Geen flauw idee zal wel mileushit zijn.

Wat crankwalk is?            Googelse  :mrgreen:
 :geek:  :geek:  :geek:

mitchubishi

#26
uh coorect me when i'm wrong trouwens

Joeri

#27
crankwalk ken ik ondertussen ;)
hebben we hier al eens besproken gehad  :idea:
en bedankt om me dat van 6 en 7 bolt uit te leggen ;)

mitchubishi

#28
No thanx :mrgreen:

Ik kan niet wachten om de VR-4 op te gaan halen. :mrgreen:
Eindelijk weer wat te klussen in de garage, het ding ziet er namelijk weer niet uit onder de kap.......

I like goodie's :twisted:

Evo driver

#29
dat van de koppeling dat ging niet omdat de gti een 6 bolt motor is en de rvt een 7 bolt. Want we wisten nl niet welk vliegwiel er op gezet moest worden en daarom 1 van een eclipse turbo gemonteerd en toen paste de bellhousing niet meer van de bak. Maar hij rijd nu in de rondte met een eclipse turbo kit op zijn 1.8

En ben ook benieuwd hoe de vr-4 rijd en of hij zo goed is als ze zeggen (niet negatief bedoeld hoor !)

gr, remco