Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Cedicol, mezelf en mijn Space Star ook maar eens voorstellen.

Filluar nga cedicol, Janar 16, 2022, 11:30:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

cedicol

Mijn echte naam is Gerry. Kom uit België en rij sinds verleden vrijdag met een rode Space Star van het jaar 2000. Wagentje heeft een 1.3 16v motor met 86pk onder de motorkap. Ongelooflijk maar waar heeft hij maar 149.000km op de teller staan en dat geloof ik ook graag als ik de staat van de auto bekijk. De vorige eigenaar was een garage houder die hem had klaar gemaakt om zijn vrouw mee te leren rijden. Hij heeft eigenlijk alles gedaan wat moest gedaan worden. Nieuwe distributieriem, verse olie en filter, nieuwe luchtfilter, nieuwe benzine filter, nieuwe riemen,... kortweg technisch in orde gezet voor zijn vrouw. Iets meer dan 1.000km later rijd er iemand in haar kont. Ze hebben de verzekeringspremie genomen en hem verkocht aan een handelaar die ik persoonlijk heel goed ken. Hij heeft de deuk achter links, de bumper en het linker achterlicht hersteld/vervangen en hem aan mij keuringsvrij verkocht. Heb er zelf al rond de 200km mee gereden en ik moet het gewoon eerlijk toegeven, die Space Star auto's rijden echt wel goed zeg. Het zijn geen raketten, maar gaan toch heel vlotjes mee met het verkeer.


Er zijn wel nog enkele kleine prullen te doen.
1: linker ruit gaat niet naar beneden. Bedieningsschakelaar is defect
2: binnenverlichting werkt niet. In de koffer wel, maar in de cabine is de schakelaar uit het lampje weg. Dus er zal een andere in moeten.
3: de originele radio kent maar 1 volume stand. Volle bak. Kan hem niet meer stiller zetten. Dus er zal een andere in moeten.


Indien iemand mij hiermee zou kunnen helpen aan deze onderdelen zou dat geweldig zijn. Anders zal ik mijn zoektocht moeten beginnen.

Keezx

Schakelaar wordt even zoeken, maar de rest lijkt me simpel op te lossen, er moeten nog duizenden oudere radio's liggen te verstoffen op zolders en in schuren....Een originele radio zal iets moeilijker worden, maar die heb je ook niet echt nodig als je dat infodisplaytje niet zooo belangrijk vindt...

cedicol

Citim nga: Keezx ne Janar 16, 2022, 11:40:55 MD
Schakelaar wordt even zoeken, maar de rest lijkt me simpel op te lossen, er moeten nog duizenden oudere radio's liggen te verstoffen op zolders en in schuren....Een originele radio zal iets moeilijker worden, maar die heb je ook niet echt nodig als je dat infodisplaytje niet zooo belangrijk vindt...


De radio zou fijn zijn moest het weer een originele zijn met cd speler, maar is zeker geen must. Het infodisplay werkt toch maar half, dus maakt mij niks uit of die nog verder werkt of niet. Anders zet ik er een bluetooth apparaat in, kan ik nog lekker muziek streamen van mijn gsm.😁
Schakelaar zal ik wel gefixt krijgen en binnenverlichting ook wel. Daar pruts ik wel weer iets voor in elkaar dat ik geen schakelaar meer nodig heb. Ben handig genoeg. En anders eentje op de schroot proberen scoren hé😅. Komt wel goed.