Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Xanthosius, Mars 08, 2021, 10:24:53 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Xanthosius

Hallo mede Mitsubishi rijders,


Mijn naam is Peter, ben 30 jaar en sinds een week trotse eigenaar van een Lancer Wagon 2.0 intense uit 2006.


Ik heb deze auto aangeschaft omdat ik de ruimte goed kan gebruiken aangezien mijn vrouwtje op 2 April is uitgerekend om te bevallen van ons dochtertje Chloë.


Maar sinds de aanschaf ben ik compleet verliefd geraakt op me Lancer.


Echt een geweldige wagon.


Maar nu ik hier toch ben, was ik eigenlijk toch wel benieuwd of iemand weet waar je bijvoorbeeld leuke styling/tuning onderdelen kan vinden?


Ik zal straks eens wat mooie fototjes schieten van de Lancer en hier toevoegen!


Groetjes


MarkW

Kwa tuning/styling houdt het al snel op bij koplampen, verlagingsveren, wielen en een evo spoiler (als je die kunt vinden). Voor de rest is de Lancer wagon inderdaad een fijne auto.  8)

Xanthosius

#3
Ik heb het gemerkt ja haha, ik heb wel al een 3" downpipe liggen van een evo 4 5 6 met een 4g63 blok. Ben alleen aan het wachten tot het weer een beetje mooi word.

Xanthosius

Helaas.., de lengte en vorm zijn goed alleen de aansluitflens is te groot. Zou waarschijnlijk wel op een turbo versie passen. Iemand interesse? Mag voor aankoop prijs weg

Nevolution6RSII

Ik had onder mijn Evo VI een downpipe en katalysator van een Evo VIII zitten dus die zouden met elkaar uitwisselbaar moeten zijn, echter heb ik dat bij Van den Heuvel laten doen destijds dus ik weet niet wat die eventueel nog meer hebben aangepast!

Wel was mijn catback vanaf de katalysator een DIY bouwsel met aan het uiteinde een Scorpion uitlaat!

Maar daar heb je waarschijnlijk niks aan voor jouw normale Lancer... ;D