Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen en een dakdragers vraag

Filluar nga Han Solo, Qershor 11, 2020, 09:54:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Han Solo

Hallo allemaal,


Mijn naam is Hans en ik ben sinds kort in het bezit van een mooie lancer wagon 1.6 uit 2004. Na jaren Berlingo gereden te hebben zag ik deze op marktplaats staan. Hij was in het bezit van het spreekwoordelijke oude opa die helaas een automaat moest gaan rijden. Keurig onderhouden bij de vakgarage, en net een grote beurt en apk gehad. Het is een erg fijne auto. Ik mis de bagageruimte van de Berlingo maar dat is dan ook alles. Ik heb alleen wel een vraag: ik ben op zoek naar gebruikte dakdragers en ik vroeg me af welke dakdragers van mitsubishi ik moet hebben.  Ik zie regelmatig dragers voor de carisma voorbij komen maar weet niet of die ook op de lancer passen. Of moet je echt specifieke lancer dragers hebben?


Groeten,


Hans

JanJeroen

Hai Hans,


Welkom bij de club van lacer eigenaren ;-)     


Het forum hier is vrij dood, af en toe checken een aantal het maar volgens mij...
Ik zie een setje zoals ik ook heb op marktplaats staan:


https://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-dakdragers-en-fietsendragers/m1567621233-dakdragers-mitsubishi-lancer-wagon-2-0-intense-2006.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr


Dit zijn de originele dragers die er voor gemaakt zijn. Helaas moet ik wel zeggen dat ze zorgen voor heel lichte deuken in het dak, maar dat kun je volgens mij onmogelijk tegen gaan...


Groetjes en veel plezier met je wagon!