Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

DrifterX stelt zich voor

Filluar nga DrifterX, Shtator 07, 2013, 01:35:09 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DrifterX

Hoi ik ben Rien uit Bergen op Zoom.


Na altijd al een eclipse 2g te willen hebben gehad is de tijd nu eindelijk zo ver.
Sinds donderdag ben ik een trotse eigenaar van een groene eclipse uit 1998
technisch vrijwel standaard en een bodykit erop, gaat nog wel veranderd worden maar is net mijn smaak.
Zal morgen even wat foto's posten.
Buiten de Eclipse staat er op dit moment nog een Supra in de garage

Na het debakel van een S2000 is daarvoor de Eclipse in de plek gekomen.
Ook staat er nog een Mr2 maar dat is meer een 10 jaren project geworden inmiddels.

Space Star 1.6

welkom :)

en koen vindt die supra wel erg leuk haha ;D zijn droomauto!

ben benieuwd naar foto van je eclipse


Space Star 1.6


4Koen63

Ahh die Eclipse hebben we te koop zien staan! Da's een goeie koop die je gedaan hebt als ik de goede Eclipse in gedachte heb,
die is in ieder geval altijd van een Mitsubishi (?) monteur geweest.


Welkom hiero trouwens.


Dikke Supra!! Is 't een twinturbo? Aardige bodykit erop zie ik en nog een TRD motorkap en TRD achterspoiler :)
S2000 was geen succes nee? Naar dat verhaal ben ik wel benieuwd :D


En wat voor MR2 heb je als 10-jaren-project? Een AW11 of een SW20?


Greets Koen

Eclipse2G

Welkom dat is een bekende Eclipse bij onze Eclipse club!
Denk een goede koop geweest.

mooie Supra inderdaad of het een twin-turbo is ben ik ook wel benieuwd naar haha
en een falende S2000? hoor je niet vaak jammer maarja daardoor rij je nu een mooie Eclipse!!

DrifterX

Dank u, de Supra is inderdaad een twin turbo, wel een automaat maar vind dat heerlijk rijden bij die auto.
Over de S2000 kan ik zeggen dat het een miskoop geweest.
Op de snelweg is er een draagarm afgebroken die blijkbaar al doorgescheurd was op 1 punt.
Dus niet zo'n heel groot succes.
De Eclipse is een mooie auto om te zien, maar heeft me ook geen geluk gebracht.
Heb hem gekocht van een jonge gast uit tilburg maar die heeft hem maar een jaartje gehad.
Na een aantal dagen met plezier te hebben gereden zit ik met een technisch probleem.
bougie 2 en 3 wouden niet vonken (als de auto koud was deden deze het wel), dus dacht dat is de bobine, gisteren avond de bobine vervangen, rijden de auto de garage uit, niks aan de hand alles loopt.
Start de auto om terug de garage te rijden en probleem weer terug, dus vandaag maar weer terug een poging wagen.
Anders morgen even naar de dealer om hem uit te laten lezen (op 2 cilinders) :(
Kan zijn dat het een noodloop is maar weet het niet, dus blijft het gissen.

Eclipse2G

balen man!
mag niet meezitten dus...
hoewel ik (afkloppen) nooit een slechte ervaring heb gehad met een eclipse!
succes met afhandelen hiervan! (ik heb nog wel een blokje voor je haha)

en uiteraard nog veel plezier met je rides!

4Koen63

Ik heb op wat pech met deze na ook nooit échte problemen gehad met het 4G63 blok.
Maargoed een tweedehands auto kopen is altijd een risico en in de motor kijken kun je toch niet.

DrifterX

Ja gelukkig was het een klein duur iets wat nu gerepareerd is.
Meestal verkopen ze de auto met die reden he of ze ruilen m in, maar 90% word verkocht omdat ze de aankomende kosten niet willen hebben.
Gelijk tegen een dc sports catback aangelopen voor een sloop prijs en hij was nog zo goed als nieuw  ;D
Ook een setje velgen gekocht waar ik al een jaar naar opzoek was, eigenlijk voor onder de mr2 maar nu onder de eclipse.
Moeten wel even netjes gemaakt worden, stralen en hart opnieuw spuiten en de rand op polijsten.
Verder zit ik nog even op mn folie te wachten van de importeur en dan kan ik m opnieuw tinten want het is echt slecht gedaan met goedkope folie.
Dan nog de voorbumper spuiten en de motorkap (blanke lak laat los)
Dubbel din zit er inmiddels ook alweer in.
Spoiler is geplaats (niet iedereen zn smaak denk ik)
Achterlichten heb ik een extra set gekocht, die gaan we nog even aanpassen.
Zit alleen nog te twijfelen, kreeg nog een zwart leer interieur aangeboden, alleen ondanks ze fijn zitten vind ik het niet mooi met een grijs interieur, dus ga voor 2 bride stoelen voor voorin.

Eclipse2G

Citim nga: DrifterX ne Shtator 09, 2013, 07:33:16 MD
Ja gelukkig was het een klein duur iets wat nu gerepareerd is.
Meestal verkopen ze de auto met die reden he of ze ruilen m in, maar 90% word verkocht omdat ze de aankomende kosten niet willen hebben.
Gelijk tegen een dc sports catback aangelopen voor een sloop prijs en hij was nog zo goed als nieuw  ;D
Ook een setje velgen gekocht waar ik al een jaar naar opzoek was, eigenlijk voor onder de mr2 maar nu onder de eclipse.
Moeten wel even netjes gemaakt worden, stralen en hart opnieuw spuiten en de rand op polijsten.
Verder zit ik nog even op mn folie te wachten van de importeur en dan kan ik m opnieuw tinten want het is echt slecht gedaan met goedkope folie.
Dan nog de voorbumper spuiten en de motorkap (blanke lak laat los)
Dubbel din zit er inmiddels ook alweer in.
Spoiler is geplaats (niet iedereen zn smaak denk ik)
Achterlichten heb ik een extra set gekocht, die gaan we nog even aanpassen.
Zit alleen nog te twijfelen, kreeg nog een zwart leer interieur aangeboden, alleen ondanks ze fijn zitten vind ik het niet mooi met een grijs interieur, dus ga voor 2 bride stoelen voor voorin.

Gelukkig! klopt wel veel gaat eruit als de kosten te hoog worden...
eventueel interesse in jou huiduge velgen maar dat is mits ze passen bij mn EVO8 remswap welke velgen heb je nu? erg benieuwd heb velgen fetisj hahaha

Als je er eens aan denkt huidige achterlichten te verkopen let me know!!

DrifterX

De velgen kunnen in de toekomst wel weg als mijn andere klaar zijn, heb ongeveer hetzelfde model gekocht, maar dan met rand, dus de lenso S7 ligt eronder en heb de S73 gekocht.
Achterlichten moet ik je teleurstellen, heb ik al een aantal boden op gehad maar die gaan niet weg, ik vind ze zelf ook mooi en ze komen door de keuring en de andere ga ik enig sinds bewerken en dan komen ze niet meer door de keuring. ;)

Eclipse2G

Citim nga: DrifterX ne Shtator 09, 2013, 08:52:31 MD
De velgen kunnen in de toekomst wel weg als mijn andere klaar zijn, heb ongeveer hetzelfde model gekocht, maar dan met rand, dus de lenso S7 ligt eronder en heb de S73 gekocht.
Achterlichten moet ik je teleurstellen, heb ik al een aantal boden op gehad maar die gaan niet weg, ik vind ze zelf ook mooi en ze komen door de keuring en de andere ga ik enig sinds bewerken en dan komen ze niet meer door de keuring. ;)

prima kan ik respecteren dit zijn ook de meest gewilde

DrifterX

zonder spoiler



met spoiler  :D

met de supra op de achtergrond voor de liefhebbers  ;)

4Koen63

JEEJ Supra :D Ben geen fan van die spoiler maar aangezien je al een redelijke bodykit hebt zou ik 'm lekker laten zitten :P