Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw Lid steld zich voor!!

Filluar nga ginotjeze, Korrik 17, 2013, 05:35:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ginotjeze

Citim nga: AMP ne Korrik 26, 2013, 09:52:20 MD
lokaal ga je weinig of nauwelijks iets vinden voor de FTO behalve een fibreglass motorkap en facelift bumpers op marktplaats, voor iets leuker zal je ofwel in de UK ofwel in Japan/Azië moeten bestellen, aerocraft maakt een mooie bodykit met wielkast verbreders die mooi jou schade onzichtbaar zou maken maar zij zitten in Japan.
http://aerocraft-kaze.com/index1.html
okee en van een japanse site snap ik er niks van maar staan mooie ftos op!!
ze kunnen niks voor mij betekenen of wel?


AMP

helemaal bovenaan links kan je de site in het engels zetten.
je kan natuurlijk ook http://www.rhdjapan.com proberen hun site is helemaal in het engels maar weet niet of ze de aerocraft kaze bodykit ook hebben...

ginotjeze

Oke zal er even op kijken!


Want deze site krijg ik de tekst egt half engels haha..
En kom ik er nog niet uit.

ginotjeze

Op rhdjapan.com staat niet veel bijzonders en helemaal geen full body kits alleen wel een vette moterkap 808 dollar is die.. leek me niet duur maar eerst die deuk er uit of verbergen..

GHINO

Kan je een keer een mooie vreemde taal gaan leren.... ist weer niet goed... :P

ginotjeze

Haha nieuwe taal? Daar kom ik tog nooit uit haha.

Maar misschien een optie om iets van een luchthapper over de deuk geen te doen?


AMP

RHDjapan.com heeft blijkbaar wel de volledige aerocraft kaze bodykit, gewoon in de search aerocraft kaze intypen
hier een link naar de wielkast verbreders http://www.rhdjapan.com/aerocraft-kaze-rear-blister-fenders-de3a-fto-59774

AMP

Citim nga: ginotjeze ne Korrik 27, 2013, 12:34:32 MD
Haha nieuwe taal? Daar kom ik tog nooit uit haha.

Maar misschien een optie om iets van een luchthapper over de deuk geen te doen?
mijn mening is altijd geweest dat een luchthapper een functie moet hebben of de aerodynamica ten goede moet komen dus een luchthapper achteraan terwijl de motor vooraan zit kan alleen maar als doel hebben de remmen te koelen en dat lijkt me nu niet bepaald nodig. maar dat is mijn mening uiteraard en ieder de zijne natuurlijk.

ginotjeze

Jaa die heb ik ook gezien.. dat is gewoon een beplating die je er overheen last neem ik aan??

Misschien tog maar uit laten deuken of tog wielkas verbreders er op!!

GHINO

vind die achter heup spoiler verdomd lelijk.

waarschijnlijk valt het wel uit te deuken zonder te spuiten.
origineel is die bolide toch het mooist

ginotjeze

Rhino kun je mij vertellen waar ik dat het beste kan laten doen.. want zitten ook flinke schaaf/krassen bij :(


ginotjeze

Haha jaa vol in iemand andere geklapt met me auto totaal loss  >:( >:(

AMP

#28
Wat een kolere zooi, jij bent bij iemand anders achterin gereden en dus in fout?
Als er nog iets bruikbaar aan de auto zit eruit slopen en op MP gooien zijn altijd liefhebbers voor ikzelf zoek namelijk constant alle sites af opzoek naar bruikbaar spul. niet gewoon op de schroot gooien daar persen ze hem gewoon in een blokje en gedaan ermee. ik vind het echt balen voor je het is zo een fijne auto om mee te rijden!



[Mod]Bericht aangepast op ongewenst taalgebruik, verontwaardiging is begrijpelijk graag dit in de gaten houden.[/Mod]

ginotjeze

Gelukkig zit hij fout en heeft ook bekend op het schade formulier!! Pff en verder doe ik dat ook niet ligt er aan wat de verzekering wilt.. als hun zeggen hou de auto haal ik alles er af wat nog bruikbaar is.