Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse 1G Targa

Filluar nga 4Koen63, Korrik 03, 2012, 04:33:28 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Thanks Kim!


En nee hoor, valt wel mee :P Zolang ik onder de 110 km/u blijf is 't prima te doen :)

shaolin53

Te gek, hele mooie auto joh  ;)
Hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven maar dat zal ongetwijfeld lukken  :P

Bart

Strakke bak! Wel ff wassen  :P
Targa is helemaal top! Als het stiekem nog koud is buiten kan je ook zonder dak rijden. Zet je gewoon die blowers vol in je gezicht! Deed ik ook altijd en dan is het net hartje zomer.. helemaal goud is dat!  ;D

4Koen63

Thanks :D


Ja vanmiddag wordt de thermostaat vervangen, daarna spoel ik 'm ff af.
Dan kan er inderdaad ook gewoon met het dak open gereden worden als 't fris is buiten, gewoon de verwarming aan :D
Like a boss! ;D


Veel plezier gaat zeker lukken! Is al goed gelukt tot nou toe dus.. ;D

Eclipse2G

Dak open = ramen open!
Is gewoon fout ramen dicht wanneer het dak open kan bij iedereen die dat doet koop dan geen cabrio/targa :P

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

ferdinand

ha mede limboman,


vette shit ouwe!! nog een keertje die mini meeting afspreken?


greetzz ferdinand.

4Koen63

Ja moeten we zeker doen ;)

Updeet: vandaag de auto gewassen met het dak eraf (was nog een hele uitdaging maar 't interieur is drooggebleven) :D
Foto's komen nog..

Evo driver

Gave kar man ziet er goed uit !!

4Koen63


KissMyExhaust

Die foto kan hij er wel opzetten.. En niet 1 van de auto zelf.. Begin t gevoel te krijgen dat er iets flink mankeert of????

4Koen63

Nee heur :D


Wilde gewoon ff een fotootje maken van m'n nieuwe spul :P
En de foto is gemaakt met een iPad en ik ga niet als een mongool met dat ding om mijn auto heen lopen xD

KissMyExhaust

Right... Ik zou zelfs met een sateliet om mn auto heen lopen om hem te showen.. You suck! xD

Eclipse2G

Citim nga: KissMyExhaust ne Korrik 07, 2012, 08:13:46 MD
Right... Ik zou zelfs met een sateliet om mn auto heen lopen om hem te showen.. You suck! xD

+11

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Chaoth

Loop ook met mun HTC Desire S om me auto heen om foto's te maken, who cares!?!?! :D

Lancer15gli

Ben laats nog een dag bezig geweest om mn auto te laten lachen maar helaas ze wilde niet