Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even Voorstellen: 1998 Mitsubishi Eclipse 2gen 2.0 GS

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Qershor 24, 2012, 09:24:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 12, 2012, 07:17:08 MD
Netjes! Wat doe je met de orginele?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Bijhouden voor de winter en keuring ;)

Eclipse2G

Hoezo zijn deze niet goedgekeurd?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 12, 2012, 07:38:01 MD
Hoezo zijn deze niet goedgekeurd?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk


Bandenmaat komt niet overeen met de orginele, doen ze wel eens moelijk over hier...

Den_B(.(.)bSter

krijg voor me verjaardag composetje van helix blue series dus voorspeakers en tweeters en achter ook setje van helix.
krijg je de tweeters er gewoon langs boven uit ? grilletje er voorzichtig afhalen zoals achter ?

En heeft er iemand ervaring met voedingskabel van de batterij naar achter ( koffer ) te leggen ? zo ja hoe heb je dit gedaan ? zie er een beetje tegenop...

Eclipse2G

Ja tweeters ook.
Bij mij lag de bekabellibg al hebben ze langs de avs sensor gelegd vanuit moterruimte en dan in de wielkuip naar binnen

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 14, 2012, 10:13:20 PD
Ja tweeters ook.
Bij mij lag de bekabellibg al hebben ze langs de avs sensor gelegd vanuit moterruimte en dan in de wielkuip naar binnen

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Bedankt voor de snelle reactie !

Avs sensor waar vind ik die ? kant waar het stuurt staat of passagierskant ?

Alvast bedankt !

Eclipse2G

ABS-sensor my bad! (typo door mobiel)
rechterkant vanuit de accu de plus het zijscherm in wielkuip eruit dan dan naar binnen voeren kom je onder het dashboard uit en dan gewoon naar achter leggen.

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 14, 2012, 02:29:04 MD
ABS-sensor my bad! (typo door mobiel)
rechterkant vanuit de accu de plus het zijscherm in wielkuip eruit dan dan naar binnen voeren kom je onder het dashboard uit en dan gewoon naar achter leggen.

thanks !

Den_B(.(.)bSter

Ben tevens nog op zoek naar strutbar voor boven en achter boven, iemand ervaring met megan racing ? goed merk ? gaat om deze:

voor
http://www.showoffimports.nl/product.php?productid=29407

achter
http://www.showoffimports.nl/product.php?productid=29415

Ben nog niet zeker welke kleur, ga mss men velgen spuiten ( mss ) en kies de kleur dan hetzelfde...








4Koen63


jesse2g

wit is het mooiste in mijn optiek.

mbt megan racing, het is een geweldig merk maar de strutbars zijn verstelbaar en dus niet. maar goed, ik neem aan dat je het circuit niet op gaat, dus dan merk je er vrij weinig van.

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Jesse ne Korrik 14, 2012, 06:09:54 MD
wit is het mooiste in mijn optiek.

mbt megan racing, het is een geweldig merk maar de strutbars zijn verstelbaar en dus niet. maar goed, ik neem aan dat je het circuit niet op gaat, dus dan merk je er vrij weinig van.


Wat bedoel je met verstelbaar ? Xxx


jesse2g

het middelste stuk wat dus de strutbar is, die kun je draaien zodat je de juiste afmeting hebt om de mounts op de topmounts van je struts vast te zetten. wellicht een beetje krom uitgelegd maar als je de strutbar in je handen hebt begrijp je wel wat ik bedoel. een vaste strutbar is beter voor de handling, maar zolang je het circuit niet op gaat maakt hij weinig uit en zal je wellicht op hoge snelheden 100+ KM/H wat merken. verder is het meer een sierstuk voor je auto. het merk is zoals ik aan geef goed!

Den_B(.(.)bSter

omdat ik deze niet ga gebruiken mogen deze de deur uit:

Nieuwe Koplampen en achterlichten ( komen van amerika dus wss moet je de stekkers aanpassen )
Nieuwe Race spoiler

alles nieuw en nooit gebruikt geweest !











Doe maar een goed bod !

4Koen63

Als ik heel eerlijk ben is 't maar goed dat je die niet op je Eclipse zit ;)


The Fast and the Furious is zoooooooooooo 2002 ;)