Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even Voorstellen: 1998 Mitsubishi Eclipse 2gen 2.0 GS

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Qershor 24, 2012, 09:24:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

haha wie bedoel je??
is al gefixed hoor!

nieuw deel 325€ ongeveer dus ik zeg zoek 2de hands!

ik ben benieuwd naar de foto's!

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 07, 2012, 10:51:07 MD
haha wie bedoel je??
is al gefixed hoor!

nieuw deel 325€ ongeveer dus ik zeg zoek 2de hands!

ik ben benieuwd naar de foto's!


Kost dat flixibele stuk 325euro? Heb prijs gevraagd voor een andere uitlaat simpel maar toch sportieve look en sound als het meevalt komt er een nieuwe onder...

Eclipse2G

Kan je beter doen ik kan nog voor minder een RVS spruitstuk met flexibel deel regelen.
Maar daar zit een levertijd op...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 08, 2012, 09:46:58 PD
Kan je beter doen ik kan nog voor minder een RVS spruitstuk met flexibel deel regelen.
Maar daar zit een levertijd op...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk


Ja, heb hier in belgie gehoord omdat ik er zo mee naar de keuring wil. Heb geen zin om elk jaar me uitlaat eronderuit te halen.

Eclipse2G

Met dat spruitstuk hoeft dat ook niet is gewoon een vervangingsdeel alleen van RVS

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Den_B(.(.)bSter

Dat weet ik, ga wss voor een voledige lijn als het meezit.

Den_B(.(.)bSter

Vrijdag na mijn werk direct doorrijden naar raats motorsport ( te wuustwezel ) zei gaan alvast de flexibel vervangen en dan kunnen ze ineens prijs geven voor een volledige inox uitlaat.

Nu heb ik nog een vraag hoe kom ik bij de voorste en achterste speakers ? dacht ik vraag het eerst voor ik wat afbreek...

Alvast bedankt !

Eclipse2G

Citim nga: Den_B(.(.)bSter ne Korrik 10, 2012, 09:03:11 MD
Vrijdag na mijn werk direct doorrijden naar raats motorsport ( te wuustwezel ) zei gaan alvast de flexibel vervangen en dan kunnen ze ineens prijs geven voor een volledige inox uitlaat.

Nu heb ik nog een vraag hoe kom ik bij de voorste en achterste speakers ? dacht ik vraag het eerst voor ik wat afbreek...

Alvast bedankt !

Gaaf!
Achter de gaasjes eruit wippen met platte schroevendraaier en voor de deurpanelen eraf

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Den_B(.(.)bSter

#38
Vandaag wat leuke " goodies " gaan halen:

Nieuwe radio: Alpine CDE 131R ( al geplaatst )


Kicker Hideaway actieve subwoofer ( wordt nog geplaatst )

Komen waarschijnlijk nog andere speakers in zowel voor als achteraan, dit moet ik nog even bekijken maar zal een Composet van helix vooraan worden en achteraan speaker van helix.

Chaoth

Erg mooi spul! Ben zelf alleen niet zo gecharmeerd van die radio's met zichtbare cd gleuf, maar dat is verschil in smaak :)

Alpine radio's zijn wel superdegelijk!

mitsubishifreak


Lancer15gli


Den_B(.(.)bSter

hier nog paar foto's van de nieuwe velgen, morgen naar raats motorsport voor de nieuwe flexibel ;)





Eclipse2G

Netjes! Wat doe je met de orginele?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Chaoth

Volgens mij heb ik dezelfde velgen alleen dan in 14" :D :P