Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuw hier met mijn Eclipse '07

Filluar nga StaRific, Mars 06, 2012, 11:04:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

StaRific

Hey!

Ik ben Michael Bol, 21 jaar en woonachtend in Vlaardingen. Heb een paar maanden in Amerika gezeten en daar eerst een Eclipse GT  07 gekocht. Paar maanden met plezier gereden en toen ik terug moest maar gedowngrade naar een 4-cyl GS. Slurpt iets minder en daarom met d benzine prijzen iets fijner voor mijn portemonnee!

Zocht al een tijdje naar een mooie club voor Mitsubishi owners en dit is volgens mij dan toch de beste! Want nadat ik in de mitsubishi gereden had wil ik niks anders meer. Dat is in ieder geval zeker!

Vragen zijn welkom!

Eclipse2G

Welkom hier,

We zij dol op foto's! ;D (van beide)

Veel plezier hiern met je eclipse!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Prowler


Bart

Welkom welkom!
Foto's kunnen nooit snel genoeg geplaatst worden  :P
Veel veilige kmters gewenst! 

StaRific

#4
Wat een veeleisende mensen hier. I love it! Ik zoek even wat mooie foto's





Beide gemaakt in Amerika

Ik upload later wel wat meer.

Bart

Tof! Ziet er goed uit man! Heb je er nog plannen mee?

StaRific

Ja behoorlijk. Ik wil de Ralliart bodyit erop zetten. 18 inch velgen eronder. OEM spoilertje erop en dan het dak tot de achterruit zwart spuiten zoals de nieuwere modellen ook hebben.

Daarna kijk ik wel weer. Maar met performance weet i nog niet. Ik wil wel tunen maar ben bang dat het de auto niet ten goede komt. Voor de rest doet hij het prima.

Bart

Klinkt spannend! Hoe ziet die ralliart kit eruit? heb je foto?
Haha ha als je goed tuned gaat het niet ten koste van de auto hoor;) er zijn hier vast wel mensen die je ermee kunnen helpen!

StaRific



En ik zie wel, kom wel keertje naar zo'n meeting. Toch beter dan zo op een forum

Bart

Ok ziet er strak uit! Ja naar meeting kan ook :P

Eclipse2G

Netjes!

29april japanse autosportfestival ;)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Prowler

Citim nga: StaRific ne Mars 06, 2012, 01:52:07 MD


En ik zie wel, kom wel keertje naar zo'n meeting. Toch beter dan zo op een forum


Ik denk dat ik weet wat de opvolger voor de FTO (mocht ik hem ooit wegdoen) gaat worden  ???

Evo driver

Welkom hier ennehh mooie eclipse !

StaRific

Ik ga in juni richting Amerika. Dan koop ik daar gelijk de bodykit, spoiler en velgen. Dan geef ik jullie wel weer een update rond die tijd. Tot dan maar lekker genieten. Best wel een blikkenvanger op de weg ^^

En thx voor warme welkom.

Chaoth

Origineel vind ik die Eclipse niet zo mooi, maar met die bodykit.... DAMN! :o