Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen - Koen, Eclipse 1G (1994)

Filluar nga 4Koen63, Nentor 28, 2011, 04:35:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Myristica

Haha ja da geloof ik dat dat een goede combo zou zijn :P  Ceriel heeft anders nog wel een blokje liggen, een 6A13tt (280pk twin turbo)   ;D

Ja de Eclipse staat nog op nederlands kenteken..  ::)

Prowler

Citim nga: 4Koen63 ne Janar 29, 2012, 04:16:00 MD
Getikte top 222 op de teller ;D  Niet slecht voor een autootje uit '94, met "maar" 150 pk (en dat was 18 jaar en 262.xxx kilometer terug)

Sowieso niet slecht hoor! Met m'n alfa 156 (toevallig ook 156 pk) haalde ik "maar" 215 km/u. Nu met mijn FTO haal ik maar 180 km/u  ::) . Op de duitse Autobahn ga ik dus niet tegen je racen hoor :P

Space Star 1.6

Citim nga: Prowler ne Janar 30, 2012, 06:07:41 MD
Sowieso niet slecht hoor! Met m'n alfa 156 (toevallig ook 156 pk) haalde ik "maar" 215 km/u. Nu met mijn FTO haal ik maar 180 km/u  ::) . Op de duitse Autobahn ga ik dus niet tegen je racen hoor :P

Ikke wel met jou !  8)

4Koen63

Haha Patrick, da's het nadeel van een geimporteerde auto ja :P
Maar ik denk tegen de tijd dat ik boven de 180 zit, jij al heel wat uitgelopen zal zijn ;)
+ ik denk dat de Eclipse wat aerodynamischer is dan een 156 :)

Haha, SpaceStar vs. FTO, daar wil ik bijzijn! :D

Eagle1982

Citim nga: 4Koen63 ne Janar 30, 2012, 10:43:48 MD
Haha, SpaceStar vs. FTO, daar wil ik bijzijn! :D

Anders ik wel  :D :D :D

Ik heb met de Carisma "op de teller" ook boven de 220 gezeten  ;D
Moet zeggen dat je het niet merkt , ligt wel lekker op de weg, geen trilling of wat dan ook en niet echt lawaai (nou ja, op de ruitenwissers na dan.)

Aozora

Of hij moet de begrenzer van zn FTO er af halen.. :P

Space Star 1.6

dan doe ik niet mee  :D  180 km/h = 180 km/h ;D

Prowler

Hahaha, voordat jij op de 180 zit, ben ik al tig kilometer verder :P.

Maar de begrezer eruit halen is alleen mogelijk als ik er een kmh ->mph delimiter erin zet. Alleen hier heb ik niet zoveel zin in :P

Space Star 1.6

even later zit je op 180 km/h ga ik sneller 185 km/h  8)

4Koen63

Oh, ik meende altijd dat als je je auto liet chippen de limiter dan automatisch "verdween" zegmaar..
Was het maar zo makkelijk :P

Azrael

Dat is de garantie waar jij aan denkt :P

Citim nga: 4Koen63 ne Janar 31, 2012, 10:04:05 MD
Oh, ik meende altijd dat als je je auto liet chippen de limiter dan automatisch "verdween" zegmaar..
Was het maar zo makkelijk :P

4Koen63

4Koen63

Gisteren heeft de Eclipse zijn koppelingsplaten opgegeten >:(
Dus nu moetie 2 nachtjes 30 km van huis slapen :(
Morgenavond haal ik 'm op en dan komt er nieuwe koppeling onder! Zal wel leuk financieel meevallertje worden :D  not! :P

Aozora

Balen, hoop dat de kosten meevallen!
De mijne doet het gelukkig nog prima maar irriteer me nu wel aan de tikkende klepstoters dus dit weekend maar ff tijd vrij maken om te klussen.
Op de planning:

Motor flushen
Oliefilter
Olie (maar welke?)
Thermostaat
Luchtfilter
Led stadslichtjes

Moet echt dit weekend gebeuren want week daarna krijgen mn vriendin en ik sleutel van ons nieuwe huisje! :D

4Koen63

Ik heb toevallig afgelopen woensdag ook mijn olie ververst (filter was nog goed).
Ben wel van de 5W-30 overgestapt naar iets dikkere olie, halfsynthetische 10W-40 dus,
omdat met stationair draaien de oliedruk aan de zeer lage kant was (bijna in het rood bij de oliedrukmeter).
Jouw auto heeft minder gelopen, dus voor jou is 5W-30 nog wel een optie.
Mocht dat zo zijn, zou ik er Castrol Magnatec ingooien, die is met 17,95 per Liter goedkoper dan de EDGE en met het gebruik van deze olie hield het getik van mijn stoters ook op, en verbruikte die geen olie meer  :D

Proficiat met de sleutel van jullie huisje, leuk man! ;D