Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen - Koen, Eclipse 1G (1994)

Filluar nga 4Koen63, Nentor 28, 2011, 04:35:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Aozora

Zeer mooie 3000GT, het face lift model met de Samurai koplampen en 6 bak!  ;)


Azrael

Mooi ding, ben geen fan van klapkoplampen. no offense voor alle europese eclipse rijders.

Myristica

Die klapkoplampen waarom voor mij een van de belangrijkste redenen waarom ik net een eclipse gekocht heb  :P

Aozora

Haha lol, dat vind ik ook het mooiste aan mijn Eclipse met z'n lange snuit.. ;)

4Koen63

Ik ben sowieso wel fan van de jaren '80 / '90 styling van de Jappen,
klaplampjes, en ook zo'n rooie balk op de hele breedte van de achterlichten :)

Aozora

Ja de typische jaren 80 begin 90 styling is ook mijn favoriet. Veel mooie sportwagens kwamen toen op de markt zoals:
Toyota MR2 (aw11), Nissan Silvia/180sx (s13), Mazda RX-7 (fc3s), Honda NSX, Toyota Supra, Mitsubishi 3000GT/GTO.
Eigenlijks te veel om op te noemen!!  :P

4Koen63

Inderdaad, jij snapt 't! :D
Dat zijn de mooiste auto's!
Ik ben gek genoeg alleen niet zo'n fan van de Nissan Z-lijn, voor de rest vind ik alle Japanse 280pk-sportwagens super! (Supra, Skyline GT-R, RX-7, 3000GT, NSX, Impreza STi, Lancer EVO) :D

Myristica


Chaoth

Hier rijdt een RX8 rond.. Die is ook geil! :P

Uit de gein es uitgedaagd met mijn Lancert.. Echt lachen  :P

Azrael

Ook de 200sx?
Maatje van mij heeft er zojuist 3 op de kop getikt, dus die ben ik afgelopen avonden aan het keuren geweest.






4Koen63

200SX'en zijn ook vet!
Zo eentje had ik er vorig jaar nog bijna gekocht :P
Voor 600 euro met kapotte toerboo

Myristica

Oh zo leuk! En 3 stuks dan nog wel!
Daarstraks was ik via de gsm aan het typen, en die rare spellingscorrecties :P ik bedoelde dus de galant VR-4 :P

4Koen63

Ik nam maar gewoon aan dat het klopte  :P
Een 280pk Galant voor op vakantie, best aardig! :D

4Koen63

Mede Eclipse rijders!
Gisteren kreeg mijn Eclipse een niet zo leuk mankementje.

Ik was gister even lekker een stukje gaan touren, en nadat ik 'm een paar keer wat verder door had getrokken (6500 tpm) sloeg hij mij daarna bij diverse stoplichten een aantal keer af >:(
Ik "voel" het wel soortvan aankomen, omdat de auto met gaslos dan een beetje begint te stotteren en te haperen,
en zodra ik dan bij bijna stilstand de koppeling intrap, gaat hij even stationair onregelmatig lopen waarna hij terugloopt in toerental (300 - 500) en vervolgens afslaat.
Als ik de auto daarna weer start is er eventjes niks aan de hand, looptie gewoon 1000 tpm stationair zoals ik van 'm gewend ben, maar enkele stoplichten later begintie weer wat tegen te sputteren.

Dit probleem overkomt mij niet vaak, maar als het gebeurt is het meestal wel na een lang stuk snelwegrijden (cruise control op 120) of als ik even heb liggen "scheuren".

Als ik hierna weer gewoon rustig rijdt is de onderlinge tijd tussen het afslaan steeds langer, (eerst 1 minuutje, daarna 2, daarna 5) en na een kwartier van rustig rijden (in stadsverkeer) lijkt het 'probleempje' weer verholpen..

Heeft een van jullie dit ook wel eens, en zo ja, weet een van jullie toevallig waar het aan ligt?
(Ik moet binnenkort kleppendeksel vervanger en ben ook van plan het gasklephuis te reinigen met Forte gasklephuisreiniger).

Alvast bedankt :)

Myristica

Heeft hij het altijd? Of elke keer als je een stukje gereden hebt, of alleen als je hebt zitten gassen?