Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Jimmy - Mitsubishi Eclipse 1994 (1G)

Filluar nga Aozora, Nentor 12, 2011, 10:04:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Citim nga: Aozora ne Maj 02, 2012, 11:29:02 MD
Tsja de keuze om elke dag bijna 1300kg aan te duwen of naar het franse monstertje te lopen,
sleutel omdraaien en wegrijden.. hmm toch lastig!  :P

Ben blij te horen dat er toch nog iets van twijfel is :P en dat je niet meteen kiest voor het gemak :P

Aozora

Eindelijk wordt dit weekend de startmotor gereviseerd, ongelooflijk dat bedrijven het nog zo druk
hebben in deze tijden! Naja dat krijg je met een kennis die het goedkoper kan doen.. :P Maar ja
kan ni wachten tot ik hem weer terug krijg en de Eclipse weer tot leven kan wekken!!!

4Koen63

Eclipse2G

Aozora

Vandaag alweer de startmotor terug gekregen, bleek niks mis mee te zijn.. hmm misschien dan toch problemen
met de bedrading van de startmotor? Vanmiddag alles maar weer terug zetten, alles goed controleren en nog
maar eens proberen.. Hopelijk komt ie weer tot leven! Ik ga dan ook gelijk de lampjes van de stadslichten vervangen
aangezien die heel slap branden, iemand een idee hoe ik die het makkelijkste kan vervangen? Ik kon zo op het eerste
gezicht niet zien hoe ik er bij moet komen.. :P

4Koen63

Ik heb ook geen flauw idee hoe dat plastic eraf moet :P

Myristica

Ik heb ze ook wel es vervangen, maar das al een tijdje geleden..
Volgens mij moest je eerst het middenstuk eruit halen, en kan je dan de kappen eruit halen om dan de lampen eruit te kunnen draaien, dacht ik  :P

Aozora

BAM!! De Eclipse is weer levend! ;D
Ik heb alles weer opnieuw aangesloten en de auto startte direct! Ik zou nog naar de stadslichten
kijken maar heb eerst maar eens een stukje gereden, heerlijk! Ben eindelijk verlost van de 106
van mn vriendin!  :P

4Koen63

Aozora

Ik had verwacht dat miss de remmen een beetje vast zouden zitten, hij heeft toch een dikke maand stil gestaan
maar hij reed gewoon zoals daarvoor! Omdat hij zo lief was heb ik hem ook maar ff gewassen haha..xD

4Koen63

Haha ja de auto wassen is nou geen overbodige luxe :P
Met al dat stuifzand in de lucht heb ik nu een gele Eclipse :P

Aozora

Haha idd! Ik had de auto hier op een grote parkeerplaats staan onder een paar bomen, waren
allemaal van die bruine dingetjes op mn auto gevallen. De ruitenwissers waren amper zichtbaar! :P
Rijdt de jouwe ook nog steeds goed??

4Koen63

Hahah! Jah ik parkeer niet graag onder een boom :P

Maar ja, hij rijdt nog prima :) Zuipt alleen een beetje olie maar we schudden vrolijk bij!
Ik heb ook een projecttopic aangemaakt hiero wil ff je lezen wat ik er allemaal mee ga doen ;)

Ik geniet er nog steeds van elke keer dat ik ermee rij, gister lekker een rondje gemaakt met dit fijne weer ;D

Aozora

Wat voor olie gebruik je dan? Sinds ik de mijne heb ververst staat ie nog steeds keurig op peil.

4Koen63