Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Jimmy - Mitsubishi Eclipse 1994 (1G)

Filluar nga Aozora, Nentor 12, 2011, 10:04:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Myristica

Goh, ik denk dat als je xenon gaat inbouwen in de originele klaplampen dat je veel verstrooing gaat krijgen, en de rest van het verkeer gaat verblinden.
Op eBay heb je wel een paar modelletjes van projector lampen, misschien is dat meer geschikt om xenon in te steken..?

Buzz Fuzz

Ik heb destijds ook projectorlampen voor de 1G besteld via ebay, maar die gaven een slecht lichtbeeld en heb ik moeten vervangen voor de APK.

Aozora

Ik denk dat ik toch maar even met deze blijf rijden, xenon lampen zijn mooi maar het afstellen is een crime, een vriend
van me heeft ze nu al 3 jaar in zijn Golf IV maar ze blijven steeds wat omhoog richten na al paar x die dingen afgesteld
te hebben.

Wat ik me de laatste tijd afvraag is waar mijn auto vandaan is geïmporteerd, ik heb er helaas geen boekjes bij.
In de motor ruimte op de zekering kastjes staat alles in het frans en in het engels, kan het zijn dat mijn eclipse uit canada
komt aangezien ze daar die talen spreken? of staat het standaard op elke eclipse?

En als laatste, volgend weekend ga ik de motor flushen maar ik ben er nog niet helemaal uit wat nou de beste olie is voor
de Eclipse. Ik zelf denk aan Castrol Edge 5w40.

Aozora

Eindelijk maar weer eens een update, ik kom weinig aan de auto toe door het klussen en de verhuizing.
Toch nog wat tijd gevonden om wat dingetjes aan te pakken. De motor is geflushed en heb er Castrol
5w30 olie in gedaan. Tevens heb ik de olie/luchtfilter en de thermostaat vervangen. Volgend weekend
nieuwe bougies en kabels aangezien de motor inhoudt als het buiten wat vochtig wordt.

sibreneclipse2G

Oke ben benieuwd!

Nieuwe kabels heeft bij mijn auto echt wonderen gedaan ;)
[size=78%] [/size]

Eclipse2G

Wat is er mis waadoor je hem aan de praat moet krijgen?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Aozora

Waarschijnlijk de startmotor, als ik de sleutel op contact draai gaan alle lampjes branden maar als ik de sleutel verder
draai om te starten hoor ik alleen maar wat zacht gezoem. Ik heb de accu al door gemeten en die is goed.

Eagle1982

Dat zou inderdaad de startmotor als schuldige aanwijzen.
Even proberen een tik te geven met bijvoorbeeld een hamer (niet te hard)
Kijken of ie los wil komen.
Wil wel gebeuren dat de bendix blijft hangen.

Eclipse2G

Ja dat kan je proberen. Maar balen! Succes

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Eclipse2G

Aozora

Een kleine update, De Eclipse staat helaas door tijdgebrek al een paar weekjes stil.
De startmotor is eruit gehaald en word gereviseerd. Klote werk trouwens om hem
eruit te halen!  :o Nu moet ik het doen met de Peugeot 106 sport van mn vriendin,
met jawel 60 Franse raspaarden uit een 1.1!  :P

Eclipse2G

haha, kom op man weer rijden met die hap!!!

Eagle1982

Ik zou de wagen nog liever aan duwen dan in een Fransoos stappen :P

Na de revisie meteen de startmotor er weer in en vlammen met die Eclipse. :D

4Koen63

Vlammen doetie wel, ghehe :D
Heb ik gisteren wel gemerkt in Duitsland 8)

Aozora

Tsja de keuze om elke dag bijna 1300kg aan te duwen of naar het franse monstertje te lopen,
sleutel omdraaien en wegrijden.. hmm toch lastig!  :P