Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Jimmy - Mitsubishi Eclipse 1994 (1G)

Filluar nga Aozora, Nentor 12, 2011, 10:04:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

ja dat bedoel ik en ach het is al laat zeg maar :D

Azrael

Ok, dat zag ik laatst op een nieuwere Volvo. En dat ding maar inzakken elke 20 seconden, daar hadden ze wel een fijnere besturing voor kunnen ontwikkelen.

Aozora

Het scheelt een hoop brandstof dat er een eco stand op zit, de Eclipse lust sowieso wel een slokje euro 95!  :P

4Koen63

Kleurcodes Mitsubishi Eclipse 1G:
W12 (White)
R87 (Radiant Fire)
B47 (Dark Spectrum Blue Metallic)
X13 (Black)

Het verbruik valt mij tot nu toe nog niet tegen, heb met m'n laatste tank zelfs 1 op 11,2 gehaald! Zit voornamelijk zo rond de 1 op 10,5.
De standaardvelgen zijn trouwens 15", niet 16.
Weet iemand toevallig de ET-waarde van de standaardvelgen?

Aozora

Bedankt voor de kleur codes!  :)
Mijn verbruik schommelt ook tussen de 1 op 9 tot 1 op 12, ligt er aan hoeveel snelweg kilometers ik maak.
Wel een stuk meer dan mijn vorige Civic die gemiddeld 1 op 15 reed maar die woog ook maar 950 kilo!
De standaardvelgen zijn inderdaad 15", die ik er onder heb liggen zijn 16".

4Koen63

Ik weet 't eigelijk niet zeker, ik meen dat ik ook 16'ers heb.
Ben heeeeeeeeeeeel misschien van plan om velgen te kopen van een 300ZX:
http://link.marktplaats.nl/505950672
Niet te extreem (vind ze nog lekker subtiel zelfs) maar toch net wat stijlvoller dan de originele velgen.
Moet alleen even kijken hoe dit zit met de ET-waarde. Als iemand mij de ET-waarde van de originele velgen kan vertellen, graag!

Aozora

Dat zijn inderdaad nette velgen, niet te opzichtig.
De ET-waarde weet ik zelf ook niet maar er is vast wel iemand op het forum die het wel weet.  :P

Evo driver


4Koen63

Dat kan goed kloppen ja, de verkoper van die 300ZX-velgen zei ook al dat de ET van mijn Eclipse 46 is.
Evengoed bedankt!
Binnenkort even een afspraakje maken om te kijken hoe het staat en past, en hopelijk niet aanloopt!

Aozora

Ik hoop dat ze passen, zijn zeer nette velgen voor de Eclipse!

Wieger

de steek is ook wel balangrijk anders gaat het ook nooit passen :P !
zo ben ik eens een keer voor jan lul van rotterdam naar den haag gereden en toen moest ik nog naar Friesland :S

Aozora

#56
Haha ja dat is zeker lullig, ik vraag me ook af of de breedte van de band niet voor problemen gaat zorgen want mijn 205 vult al aardig!

4Koen63

Steek is ook hetzelfde, 5x114,3 is vrij veel voorkomend bij Japanse auto's.
Ik denk dat ik er binnenkort even langs ga om te kijken of het allemaal past, zal krap worden, vooral met die 245's achter!

Aozora

#58
Sinds een paar dagen merk ik dat mijn Eclipse inhoudt tijdens het optrekken, vooral bij de 2500 toeren.
Nu ging ik er eerst van uit dat het kwam doordat de motor nog koud was maar met warme motor heeft
hij er ook wat last van. Het is niet zeer storend maar je merkt gewoon dat hij niet mooi vloeiend optrekt.
Als ik wat meer gas geef lijkt het wel alsof de motor zich er over heen zet, dan gaat hij als een speer vooruit.

En nou is mijn uitlaat ook lek! Waarschijnlijk drempeltje geraakt want hij hangt er nu ook wat scheef onder... >:(

Iemand een idee waar het aan kan liggen? Dat scheelt weer wat zoek werk.. :-[

Wieger

Citim nga: 4Koen63 ne Dhjetor 03, 2011, 09:19:29 MD
Steek is ook hetzelfde, 5x114,3 is vrij veel voorkomend bij Japanse auto's.
Ik denk dat ik er binnenkort even langs ga om te kijken of het allemaal past, zal krap worden, vooral met die 245's achter!


Nou mijn Galant heeft dus 4x 114 ! en die heb je bijna niet voor 17 inch :S