Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga sibreneclipse2G, Korrik 28, 2011, 03:08:11 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mitsubishifreak

cool, en dan scheuren maar  ;)

sibreneclipse2G


Update!!

Jongens na het gemaakte koelsysteem kan ik nu mededelen dat die nieuwe kabels effect hebben!!! ;D ;D


Hij loopt weer als een zonnetje. Vooral in de lage toeren doet de auto zoals het hoort. Ben echt blij mee. Wat een paar nieuwe bougie kabels wel niet kan doen. en dat voor 30 euro.... :o


De auto is dus nu 100%


Dus Erwin ik kom binnenkort jouw kant op ;) ;)


Volgende dingen die geplant staan:


Nieuwe randlijst om de zijramen
2X raam bediening fixen
Nieuwe veeren kofferbak klep
antenne relay maken


Maar Hij rijd goed! ( dat is het belangrijkste )


:)










Eclipse2G

Top! Goed te horen!
En ik zie je wel verschijnen dan ;)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

sibreneclipse2G

Ben een hele dag heerlijk bezig geweest in het zonnetje  8) 8)  en resultaat is echt gaaf!
Het is wel moeilijk dat echte diepe rood op de camera te krijgen maar na wat aanpassingen op de camera is het aardig geluk.















Eclipse2G

Ziet er goed uit!!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

sibreneclipse2G


jesse2g

Je spiegels en deurhendels zijn zwarte jonguh!

sibreneclipse2G


Evo driver

lekker bling bling !!! ziet er goed uit

Space Star 1.6


sibreneclipse2G


Eclipse2G

Showen die wagen!! Nog veel bekijks mee?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

sibreneclipse2G

Ja heelveel bekijks.


Was wel lachen want de auto stond op de parkeerplaats van mijn werk. Op 1 dag wel 4 a 5 schoolgaande kinderen eromheen gezien. Ik was gisteren even met mijn vriendin bij de Macdonalds gewoon om wat te eten en daar staan s'avonds standaart altijd honda's/ volkswagen's. Maar een Eclipse hadden ze niet verwacht aan de blikken te zien. zoveel positieve reacties dat die wagen erg gewoon in het echt supergaaf uitziet 8)


Wat mij trouwens wel opvalt aan de foto's die ik heb gemaakt is dat heel veel lijnen en rondingen wegvallen waardoor de auto er een stuk minder cooler uitziet op foto's. Op de foto lijkt die ook nog eens heel erg hoog op de poten. maar dat valt echt reuzen mee. maar die achterlichten doen hem het echt hoor ;)

Eclipse2G

Ruilen die achterlichten? Haha

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

4Koen63

Haha ik stond afgelopen vrijdag ook bij de Mac, samen met Tjoekert en z'n Starion Widebody.
Kwamen ook allemaal van die pauper Golfrijders aan :D


Oh, wat hebben we staan lachen!