Hallo,
Ik had me al eens eerder voorgesteld, maar ik zie dat dat topic nog niet verplaatst is naar deze plek.
Aangezien ik ook niet zo snel kon vinden hoe ik dat zelf zou kunnen doen, maar een nieuw topic aangemaakt.
Ik ben Erik, een oudere jongere van 43 jaar, woonachtig in Helmond, en al een aantal jaren de eigenaar van
een Eclipse.
Gegevens van de auto:
model: Eclipse 1G
versie: 2.0 GSi (4G63 motor, non-turbo)
bouwjaar: jan 1993
km. +/- 196000
kleur: zwart
Auto is stock, en zo hou ik 'm ook. Nou ja, middenstuk tussen voorlichten heb ik zwart gespoten, omdat de originele wat begon te verkleuren, en ik heb er een derde remlicht in gezet (origineel zit er alleen een glazen plaatje in de achterspoiler).
Alles werkt (weer), zelfs de elektrische antenne. Daarvoor waren de afgelopen jaren wel de nodige reparaties voor nodig.
Ik heb zelfs een vaste monteur (de chef werkplaats) bij de lokale Mitsubishi garage. Nooit om gevraagd, is vanzelf zo gekomen.
De chef-werkplaats kent de auto (inmiddels) door en door, en vindt het ook erg leuk om aan mijn auto te werken.
Is de enige Eclipse die ze in onderhoud hebben.
Nu er maar zuinig op zijn; mijn zoontje van 9 vindt het een coole auto en wil er later ook nog in rijden.
Hier nog enkele foto's van mijn Eclipse.

groeten,
Erik