Hey allemaal,
Ik ben de trotse nieuwe eigenaar van een Outlander III benzine uitvoering 2liter 2wd uit 2017.
Het betreft een importauto, waardoor ik niet goed weet wat voor uitvoering het nu precies is.
De auto is voorzien van stoffen bekleding (helaas, maar hiervoor liet ik hem niet staan), met cruise control (geen active cruise control voor zover ik kan zien) en stoelverwarming. Verder heeft de auto een prachtig mediasysteen met Carplay, maar helaas niet het Rockford audio systeem.
Als iemand de uitvoering weet hoor ik het graag :-)
In vergelijking met mijn vorige auto (Volvo V50 met premium audio) is het geluid niet zo best. Zou het een idee zijn op bijvoorbeeld onderdelenlijn een Rockford subwoofer met bekisting op maat voor de Outlander te kopen. Die dingen staan tussen de 50 en 100 euro van sloopauto’s met 3 maanden garantie. Als het goed is is dit passend in de kofferbak van mijn Outlander (waar in mijn uitvoering een leeg vakje zit zie ik bij Outlanders met Rockford systeem een subwoofer ingebouwd. Of is het handiger om voor een actieve subwoofer van een merk zoals Pioneer te gaan die onder de bijrijdersstoel geplaatst kan worden.
Iemand ervaring met achteraf audio verbetering van de Outlander?