Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Versnellingspook paneel

Filluar nga Berovci, Shkurt 23, 2023, 03:00:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Berovci

Goedendag allen,
Ik ben op zoek naar een decoratie paneel voor mijn Mitshubishi Colt cz3 uit 2006
Code: MME31616
Wie kan mij hierbij helpen?

Nobodie14

Dat is een heel duur onderdeel als je die al ergens kunt kopen. Ik kom prijzen tegen van 250 tot 390 euro. En overal dat het niet op voorraad is.
Misschien dat je zoiets op een autosloperij kunt vinden, maar het is (kennelijk) een zeldzaam accessoire.

Is zelf spuiten niet een optie voor je?
Ik heb de tellerunit plate, de middenconsole rondom de radio / luchtstroom openingen en het rubber rondom de versnellingspook zilver gespoten met een spuitbus Wheel paint van de Action. Zie hier het resultaat: https://www.mitsubishi-owners-club.nl/forum/index.php?topic=11899.msg116583#msg116583
En het ziet er na enkele jaren nog steeds zo uit.

Zoek eens op Google naar 'Mitsubishi MME 31616' en kijk naar de afbeeldingen. Ik zou persoonlijk  die rechtopstaande 'pilaar' ook zilver spuiten.

Entharion

Ik heb er op een gegeven moment 2 in mijn bezit gehad, beiden op de sloop gehaald. Goed de sites in de gaten houden en kijken of er een staat met de trim, zulk spul vaak voor tientjes meegenomen. Succes!