k ben Arjan en ik ben 42 jaar oud. Ik woon vlakbij Den Haag en heb mij geregistreerd omdat ik me aan het orienteren ben in een gebruikte Outlander.Mijn huidige auto is een Volvo V60 handbak uit 2016 met 191pk.
Ik wil van 2 auto's naar 1 auto, de auto van mijn vrouw gaat ook weg en dan ruilen we beide in op een andere.
Omdat mijn wederhelft een hoge auto met automaat wel ziet zitten en het budget niet veel toelaat, lijkt mij een gebruikte Outlander 2.0 (niet PHEV) wel interessant. We hebben er ook al even in gereden en ik vond relaxed rijden met automaat en het vermogen vond ik niet zozeer tegenvallen in verhouding met de 191pk die ik nu heb. Maar om dit binnen een uurtje echt goed te bepalen is ook wel weer lastig.
Ik vond wel het interieur-plastic erg goedkoop en de afwerking binnen middelmatig, maar de stoelen zaten weer beter dan ik had verwacht. Minder steun dan in de Volvo, maar wel lekker comfortabel.
Hebben jullie wellicht nog zaken waar ik op moeten letten bij aanschaf? Ik las iets van piepende remmen, slechte navigatie en speling in de stoelen.