Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

CsrMD onderzoek Amerika

Filluar nga Outlander, Janar 12, 2021, 02:26:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Outlander

Onderzoek van CarMD in Amerika naar motorstoring van voertuigen, heeft aangegeven dat Mitsubishi voertuigen het minst vaak een motorstoring hadden in 2020. 0nderzoek in Duitsland naar de  betrouwbaarheid van auto's in 2020 gaf aan dat de Mitsubishi Spacestar en ASX het best voor de dag kwamen.


In 21 jaar tijd ben ik kort geleden het avontuur met mijn 4e
Mitsubidhi aangegaan. Dit keer een ASX.
Na 15 met de Outlander te hebben gereden, was het enorm wennen aan al die nieuwe accessoires en knopjes die je in een auto tegenwoordig aantreft. Mitsubishi staat er om bekend dat ze karig zijn met noviteiten, maar mijn geïmporteerde ASX uit Duitsland was o.a vanwege de taal niet eenvoudig te doorgronden. Ook een handleiding van het ruim uitgeruste entertainment systeem ontbrak en de ins- en outs veel later via een Engelse handleiding achterhaald.
Kortom die ASX was in mijn ogen ruimschoots uitgerust met zaken die achteraf prima bevallen.
Als die ouderwetse turbo loze 1.6 motor je niet vaak in de steek gaat laten, is deze ASX toch weer een lot uit de loterij.
De ASX slaat in Nederland niet aan maar gek genoeg zijn ze in Duitsland populairder dan de Nissan Qashqai.
Een crossover die het in Nederland juist zo goed doet.


Mijn ASX is ook uitgerust met een systeem met radar dat voertuigen, dode objecten en voetgangers detecteert om een aanrijding te voorkomen. Ook dit was enorm wennen omdat ik me niet bewust was dat de aan mij verkochte ASX hiermee was uitgerust.
Tot nu kan ik bevestigen dat het bij dag, nacht en ontij inderdaad werkt.


Jammer dat Mitsubishi zich gaat terugtrekken uit Europa.




Graanschuur

Mooi verhaal en gefeliciteerd met de nieuwe aankoop

Nevolution6RSII

Als je geen gezeik met de electronica wilt hebben moet je sowieso Mitusbishi rijden of in ieder geval iets waar zoveel mogelijk Japanse/Denso electronica in zit! 8)

Als ik de ellende bij Franse/Duitse/Amerikaanse auto's zie met spul van merken die zogenaamd als betrouwbaar te boek staan dan word ik daar niet echt vrolijk van... :(
Vooral Bosch en Siemens vallen dan flink door de mand!