Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen!

Filluar nga Amenastry, Qershor 15, 2016, 11:31:01 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Amenastry

Goedendag Mitsubishi Owners!

Mijn naam is Dylan, 22 jaar en woon in Amersfoort. Een paar weken geleden heb ik mijn eerste auto gekocht. Een rode Mitshubishi Colt CJ0 1.3 GLi uit '97.
Ik heb toen ik de Colt wou kopen een vraag gesteld op het forum en ben zeer goed geholpen door de leden hier, ik wil zelf ook lekker actief blijven op dit forum!


De colt rijd echt heerlijk, ik had hem gekocht en ben gelijk het hele weekend wezen rijden. Door het openluchtfilter is het ook zeker geen straf om het gas even lekker in te trappen. Zondagavond kwam ik er achter dat ik achterin een vreemd geluid had, ik ging kijken en toen was de uitlaat half los. Garage gebeld en ik kon gister terecht om het even vast te laten lassen.

Verder heb ik gister een radio gekocht en deze er in gezet. Nu moet ik nog even wat mooiere speakers halen want diegene die er in zitten kraken helemaal. Als ik het goed begrepen hebt zit voorin de deur 13cm en achterin 16cm.


Hieronder een foto van mijn Colt!


Verder ben ik de volgende dingen nog van plan
- Lak polijsten
- Achterruiten blinderen
- Blauwe led verlichting achter dashboard
- Geluidsinstallatie volledig maken
- Centrale deurvergrendeling inbouwen

Volgende zaken ben ik nog over aan het nadenken:
- Elektrische ramen
- Armsteun midden
- Matzwarte moterkap

Ik ga proberen foto's te maken van de projectjes waaraan ik ga werken! Mochten jullie tips of leuke dingen weten hoor ik het graag.